مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از رفع تصرف و خارج شدن بیش از ۳۰ هکتار اراضی ملی این شهرستان از ید متصرفان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

رفع تصرف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن شکری گفت: ۳۰ هکتار از این اراضی در اجرای ۲۸ فقره حکم قطعیت یافته قضایی و حدود ۳ هزار مترمربع دیگر نیز در راستای اجرای ۳ فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع و با هماهنگی مقام قضایی بازپس‌گیری و به دولت بازگردانده شده است.

وی ادامه داد: این تصرفات که توسط افراد سودجو در پلاک های مختلف بخش های لواسانات و رودبار قصران شهرستان شمیرانات انجام شده بود با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان و نیروی انتظامی علاوه بر عملیات اجرای احکام و رفع تصرف، تمامی بناها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفته است.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان شمیرانات در شمال تهران با اشاره به اینکه در بحث حفاظت از عرصه‌های ملی رویکرد پیشگیرانه در دستور کار است افزود: گروه‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت مستمر عرصه‌ها را رصد و پایش می‌کنند و به محض مشاهده هر گونه تخلف در اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

کد خبر 564898

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha