دانلود فیلم و سریال از سایت های فیلم در روزهایی که بیشتر وقت خود را در خانه میگذرانید می تواند یک سرگرمی و اکثر وقت شما را پرکند اما انتخاب سایت فیلمی که بتواند تمام نیاز شما را برطرف سازد حائز اهمیت است که در این مطلب به بررسی سایت های دانلود فیلم میپردازیم تا در انتها یک سایت را به عنوان سایت مرجع به شما معرفی کنیم.

image_0c4b620442a24937beada0493e3475e90f41e997.png

تماشای فیلم و سریال در روزهای کرونایی میتواند علاوه بر گذراندن وقت و درک بهتر سینما کمک کند تا بیشتر در خانه بمانیم، وقت بگذریم و فیلم هایی از ژانر هایی که تاکنون تجربه نکردیم، فیلم هایی از دهه های قبل که گذر به زمان های قدیم حس و حال خوبی را به شما القا میکند، سریال های ایرانی که در گذشته پخش میشدند و با آنها خاطرات داریم، سریال های نمایش خانگی که هم اکنون در حال پخش هستند، فیلم های خارجی که سانسور شده هستند و باخیال راحت میتوان در کنار خانواده دید، اینها میتواند بیشتر وقت شما را پرکند هر چند که حسرت رفتن به سینما را نمیتوان با سینمای آنلاین جبران کرد و باید امیدوار بود هر چه زودتر با پایان یافتن این بیماری دوباره فیلم هایی روی پرده سینما ببینیم. بدون شک این بیماری ضربه زیادی به صنعت سینما وارد کرد چراکه پروژه های سینمایی با روند کندتری فیلمبرداری میشد و گاها به دلیل درگیری عوامل ساخت به کرونا مجبور به تعطیلی پروژه های سینمایی می شدند. با حضور سینمای آنلاین که با همکاری پردیس نماوا و فیلیمو شکل گرفت تا حدودی توانست مخاطب را جذب کند اما با این وجود فاصله زیادی با حس و حال تماشای فیلم ایرانی در سینما دارد، فیلم های کمدی که از ری اکشن سالن قهقه میزدیم تا فیلم های اجتماعی که از موضوع آنها غرق افکار میشدیم و اینها را نمیتوان با سینما آنلاین تجربه کرد چراکه تفاوت آنچنانی با فیلم های نمایش خانگی نمیکنند و تنها فیلمی که در خانه میبینیم فیلمی جدید است و باید منتظر ماند تا دوباره با باز شدن سینماهای کشور این حس و حال دوباره برگردد.

تماشای آنلاین یا دانلود فیلم؟

از موضوع اصلی فاصله نگیریم، قرار است بهترین پیشنهاد ممکن برای تماشای فیلم و سریال های ایرانی معرفی کنیم، اولین سوالی که پیش می آید فیلم را دانلود یا به صورت آنلاین همزمان ببینیم، از لحاظ ترافیک مصرفی تفاوتی ندارند و اینگونه نیست که اگر آنلاین فیلم را تماشا کنید حجم کمتری مصرف شود، با توجه به نگهداری فیلم و سریال ها و داشتن فضای زیاد تماشای آنلاین به صرفه تر خواهد بود البته اگر سرعت پینگ اینترنت شما بالا باشد چاره ای جز دانلود فیلم را ندارید چراکه مدام در حین پخش فیلم با مشکل قطعی مواجه خواهید شد. با تماشای آنلاین در هر لحظه میتوانید بدون منتظر ماندن فیلم را ببینید و اگر دقت کنید تماشای آنلاین از هر لحاظ به صرفه تر خواهد بود. تماشای آنلاین در هر سایتی مقدور نیست اما با داشتن لینک دانلود میتوان با استفاده از نرم افزار هر گونه فیلم و سریالی را در همان لحظه پخش و مشاهده کرد.

فیلم های ایرانی یا فیلم های خارجی؟

هر دوی اینها مخاطب های خاص خودش را دارد و میتوان گفت باید هر دو نوع فیلم را دید، اگر علاقه شدید به فیلم های خارجی دارید بد نیست سری به فیلم های ایرانی که تاکنون ندیده اید بندازید، فیلم هایی از سال ها و دهه های گذشته، اگر هم میانه خوبی با فیلم های خارجی نداشتین تماشای فیلم های خارجی که بسیار پر ببیننده بودن را به شما پیشنهاد میکنیم. از طرفی سریال های نمایش خانگی که اخیرا رونق زیادی گرفته و بسیار پرمخاطب هستند میتواند بسیار مفید و متفاوت باشند.

سایت دانلود فیلم یا VOD ها؟

به سایت هایی که امکان دانلود و پخش آنلاین به صورت خرید اشتراک ماهانه است VOD گفته میشود همانند سایت هایی چون فیلیمو، نماوا، تماشاخانه، فیلم نت، لنز و ... که امکان پخش آنلاین فیلم و سریال را فراهم میکنند. سایت های دانلود فیلم نیز به دو صورت لینک های رایگان و قانونی تقسیم بندی میشوند که این امکان وجود دارد که بتوانید رایگان فیلم و سریال را دانلود کنید اما فیلم و سریال های نمایش خانگی را باید خریداری کنید. از سایت های معتبر دانلود فیلم میتوان به آپ مدیا، فیلم 2 مووی، فیلم 2 مدیا، سلام دی ال و ... اشاره کرد.

سایت های VOD به دلیل گستردگی حجم کاربران و مزایایی چون ترافیک رایگان، پرداخت نکردن هزینه اضافی برای سریال های نمایش خانگی و آرشیو قدرتمند محبوبیت بالایی دارند اما ذکر این نکته که اینگونه سایت ها باید چارچوب قرار دادن هر فیلم و سریال را رعایت کنند و یا کسانی که تمایلی به فیلم های نمایش خانگی ندارند باعث روی آوردن به سایت های دانلود فیلم میشود. سایت های دانلود فیلم لینک های رایگان فیلم های خارجی و همچین فیلم های ایرانی قدیمی تر را فراهم میکنند و فیلم های نمایش  خانگی را به صورت قانونی ارائه میدهند که اگر مایلید به صورت قانونی فیلمی را تماشا کنید پیشنهاد ما استفاده از سایت های دانلود فیلم است.

معرفی سایت فیلم

در بین سایت های فیلم هر کدام مزایا و معایبی دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. به روز نگه داشتن سایت فیلم یکی از مهم ترین عامل های جذب مخاطب است چراکه اگر به درستی سایت آپدیت نشود و آرشیو کاملی از فیلم و سریال ها در دسترس کاربر قرار نگیرند نمیتواند نیاز مخاطب را برطرف کند. از دیگر عوامل دسترسی سریع کاربر به بخش های مختلف و لینک های دانلود است، قرار دادن نسخه مختلف فیلم ها، ژانر بندی و قرار دادن تریلر های فیلم از دیگر امکاناتی است که باید رعایت شود اما نکته بسیار مهمی که در سایت های دانلود فیلم اهمیت دارد سایتی محبوب نزد گوگل و کاربران است، از طرفی اگر سایت مدام فیلتر شود برای کاربر خسته کننده خواهد بود.

با بررسی که روی سایت های فیلم انجام شد، سایت آپ مدیا را به عنوان سایت مرجع دانلود فیلم معرفی میکنیم، آپ مدیا حدود دو سال فعالیت خود را آغاز کرده و یک سایت محبوب به شمار می آید.

لینک دانلود فیلم ایرانی : https://upmedia.me/iran-movies/

لینک دانلود فیلم خارجی : https://upmedia.me/foreign-movies/

کد خبر 564860

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha