مجموع نظرات: ۳
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
۰ نفر

معاون شهرداری منطقه ۱۹ تهران از جمع‌آوری جمعه بازار خلازیر به دلیل شیوع گسترده کرونا خبر داد.

جمعه بازار خلازیر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مجید صبوری با اشاره به امضای طرح جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و انضباط شهری، گفت: جمعه بازار و ۱۱ نقطه مسیرهای منتهی به خیابان خلازیل توسط شهرداری منطقه ۱۹ با همراهی نیروی انتظامی راهور، کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد و یگان حفاظت شهرداری تهران به طور کامل محدودسازی و کنترل شد.

صبوری افزود: از ورود جمع زیادی از شهروندان و بساط گستران به خیابان خلازیل و محدوده جمعه بازار این منطقه که باعث گسترش ویروس کرونا می‌شوند جلوگیری شده است و این جمعه بازار جمع‌آوری شد.

به گزارش فارس، علی توکلی، شهردار منطقه ۱۹ تهران نیز درباره تعطیل شدن، جمعه بازار خلازیل اظهار داشت: فروشندگان این بازار بیش از یک دهه است بساط خود را روزهای جمعه در بازاری معروف به «شیطان بازار» در معرض فروش می‌گذاشتند که این روزبازار محل تجمع و کسب و کار افرادی است که بدون رعایت هیچ‌گونه پروتکل بهداشتی اجناس خود را که اغلب مشکوک به مسروقه هستند در معرض فروش گذاشته و علاوه بر اینکه فعالیت و تجمع آن‌ها تهدیدی برای شیوع کرونا محسوب می‌شود، آلودگی‌ها و مزاحمت‌هایی را نیز برای ساکنین این نقطه از شهر تهران به همراه داشت.

وی افزود: در همین راستا نیز طی هماهنگی‌های انجام شده برای جمع‌آوری و تعطیلی این روزبازار، نیروهای شهرداری این منطقه از ورود بیش از ۳ هزار خودروی بساط گستر و خریداران به آن خودداری کردند و این بازار به طور کامل تعطیل شد.

شهردار منطقه ۱۹ تهران با اشاره به مسدودسازی ۱۱ نقطه ورودی به جمعه بازار با استفاده از ۱۰۰ بشکه ترافیکی، کاشن تانک و علائم ترافیکی و نیوجرسی، افزود: به منظور اجرای این طرح ویژه، ضمن استقرار ۲۰ خودروی پیکاپ شهرداری و یگان حفاظت، ۱۴ اکیپ گشت راهور، ۴ اکیپ گشت یگان حفاظت شهرداری و ۱۵۰ نیرو در محدوده این روزبازار مستقر شدند.

کد خبر 564837
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha