برایتون در تابستان هم تصمیم به فروش جهانبخش داشت اما مشتری مناسبی برای وینگر ایرانی خود پیدا نکرد.

علیرضا جهانبخش

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا جهانبخش که ترجیح داد این فصل را هم در برایتون انگلیس بماند همچنان مورد اعتماد سرمربی این تیم نیست و احتمالا دارد در نیم فصل از این تیم جدا شود. ملی پوش ایرانی برایتون که با رقمی سنگین از آلکمار هلند به برایتون پیوست حالا ممکن است با پیشنهادی که تقریبا یک چهارم مبلغ خریدش توسط برایتون است به فروش برسد.

 سایت voetbalnieuws بلژیک، با اشاره به روی کار آمدن سرمربی جدید تیم فوتبال "خنک" نوشت، این تیم به دنبال تقویت خود در فاز هجومی است و ممکن است در فصل زمستان علیرضا جهانبخش را از تیم برایتون به خدمت بگیرد.

این رسانه بلژیکی نوشت: "خنک" روز سه شنبه "یان فن دن بروم" را به عنوان مربی جدید خود معرفی کرده است که یکشنبه هفته آینده برای اولین بار مقابل "موسکرون" روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

مربی سابق اندرلخت ممکن است در ماه ژانویه از "دیمیتری دو کاند" مدیر فنی تیم بخواهد بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کند.

"خنک "که در حال حاضر در رتبه چهارم لیگ برتر بلژیک قرار دارد، دارای ترکیبی نسبتاً متعادل است که تقریباً در همه پست‌ها ۲ بازیکن دارد. با این وجود، "فن دن بروم" ممکن است هنوز یک خلاء، به ویژه در فاز تهاجمی تیمش ببیند. این تیم در جناحین "جونای ایتو" و "تئو بونگوندا" را در اختیار دارد با این حال، اگر اتفاقی برای یکی از آن‌ها بیفتد، با کمبود بازیکن در این پست مواجه خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است: کسی چه می‌داند، شاید "خنک "در زمستان با برایتون تماس بگیرد تا علیرضا جهانبخش را جذب کند. این جوان ۲۷ ساله، سال ۲۰۱۸ در "آزد آلکمار" هلند با هدایت "فن دن بروم" به عنوان بهترین گلزن "اردیویزه" دست یافت و پس از آن تقریبا با ۲۰ میلیون یورو به لیگ برتر انگلیس رفت.

این وینگر ایرانی که ارزش فعلی او در بازار رقم ناچیز پنج میلیون یورو تخمین زده شده است؛ تا حدودی به دلیل آسیب دیدگی، هرگز نتوانسته است خود را در آن جا پیدا کند و این فرصت خوبی برای "خنک" است که او را به خدمت بگیرد. "خنک" از زمان انتقال "لیندرو تروسارد" به برایتون رابطه خوب خود را با این باشگاه انگلیسی حفظ کرده است.

کد خبر 564697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha