ستاره عراقی پرسپولیس از انگیزه‌هایش برای بالای سر بردن جام لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید.

بشار

به گزارش همشهری آنلاین هافبک عراقی سرخپوشان سرانجام در پرسپولیس ماندنی شد. بشار بعد از درخشش در لیگ قهرمانان در اولین بازی لیگ هم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت هرچند نتوانست مانع تساوی تیمش شود.

رسن که در حال حاضر در ادروی تیم ملی عراق حضور دارد در خصوص شرایط خود به خبرنگار ورزشی همشهری آنلاین گفت: خدا را شکر همه چیز بسیار خوب است و در حال حاضر در تیم ملی حضور دارم و امیدوارم بتوانیم اردوی خوبی را در امارات برگزار کنیم.

هافبک عراقی پرسپولیس در خصوص تساوی برابر سایپا گفت: بازی بسیار خوبی بود و فکر می کنم از آن بازی ها بود که قرار نبود توپ های ما تبدیل به گل شود. قطعا اگر بدشانس نبودیم باید با اختلاف پیروز میشدیم.

رسن در خصوص اینکه پرسپولیس می تواند این فصل مدعی باشد گفت: مطمئن باشید پرسپولیس این فصل هم مدعی اول قهرمانی است.

او در خصوص محرومیت آل کثیر و مشکل گلزنی پرسپولیس گفت: آل کثیر بازیکن بسیار مهمی برای ما است و قطعا در نیم فصل دوم به تیم کمک خواهد کرد اما فعلا باید با این شرایط کار کنیم. بقیه مهاجمام تیم هم میتوانند به تیم کمک کنند.

بشار در خصوص ماندنی شدن در پرسپولیس گفت: به هر صورت این اتفاقی بود که افتاد و حالا که ماندم با تمام وجودم برای پرسپولیس بازی خواهم کرد.

رسن که برای دومین بار فینال آسیا را پرسپولیس تجربه خواهد کرد در خصوص این بازی مهم گفت: برای ما این مهمترین اتفاق است و این بار به راحتی قهرمانی را از دست نمی دهیم می خواهیم هر طور شده قهرمان شویم.

کد خبر 564518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha