اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار قوی و فعال است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و دلیل اصلی آن را می‌توان موفقیت این شبکه اجتماعی در به‌روزرسانی های دوره‌ای دانست. زیرا اینستاگرام به‌صورت منظم و دوره‌ای امکانات‌های جدیدی را ارائه می‌دهد که معمولاً کاربران خود را شگفت‌زده می‌کند.

فالوور

یکی از این آپشن‌ها نحوه بالا بردن فالوورها است که البته گاهی ترفندهای کاربران نیز در آن دخیل می‌شود. با ما همراه باشید در این قسمت تا بیشتر با روش‌های افزایش فالوور ایرانی آشنا شویم.

مزیت فالوور ایرانی

قبل از هر چیزی باید بدانید اگر قصد دارید در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور خوبی داشته باشید بهتر است فالوورهایی را جذب کنید که بتوانند به‌راحتی با شما ارتباط برقرار  کنند. به‌عبارت ‌دیگر زمانی که شما در ایران زندگی می‌کنید و همچنین فعالیت شما در این کشور است فالووری باید جذب کنید که زبان شما را بفهمد و به ‌آسانی ارتباط برقرار کند. از این‌رو اصلی‌ترین مزیت فالوور ایرانی برای کاربران ایرانی این است که می‌توانید از این طریق بستر آسان برای برقراری ارتباط مهیا کنید.

در زیر به روش‌های افزایش فالوور ایرانی اشاره کرده ایم:

۱-  فعال باشید

همیشه یک کاربر فعال در اینستاگرام موفق‌تر است زیرا از این طریق می‌تواند تعداد فالوور خود را بالا ببرد. برای اینکه کاربر فعالی باشید باید در ساعت‌های طلایی که احتمال دیده شدن مخاطبین بیشتر است پست بگذارید و با مخاطب ارتباط برقرار کنید.

۲-از آیکن‌های مخصوص شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

اگر دارای سایت و یا بلاگ هستید مخاطب خود را تشویق کنید که شما را از طریق اینستاگرام دنبال کند. برای این کار می‌توانید از دکمه‌های مختص شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید و یا اینکه از بنرهای مخصوص با عنوان مرا فالو کنید یا همراهی در اینستاگرام استفاده نمایید.

۳- از طریق ایمیل حساب کاربری خود را ایجاد نمایید

برای اینکه در اینستاگرام حساب کاربری داشته باشید می‌توانید از راه شماره تلفن همراه و یا ایمیل اقدام کنید حال اگر می‌خواهید اعتماد مخاطب را جلب کنید و افزایش فالوور داشته باشید بهتر است از طریق ایمیل حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.

۴- از قابلیت هشتگ استفاده کنید

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام هشتگ است، حال شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید بهتر دیده شوید. هشتگ‌ها این امکان را به مخاطبین می‌دهند که از طریق موضوع راحت‌تر با شما ارتباط برقرار کنند.

۵- از تگ کردن غافل نشوید

ویژگی بعدی تگ کردن است که شما می‌توانید به دو صورت از آن استفاده کنید یا فالوورها را تشویق به تگ کرد دوستانشان کنید و یا اینکه خودتان در پست‌ها و استوری‌هایی که می‌گذارید افراد را تگ کنید.

۶- با کاربران مداوم ارتباط داشته باشید

به‌صورت مداوم از راه‌های مختلف با کاربران اینستاگرام در ارتباط باشید. این ارتباط را سعی کنید علاوه بر صفحه خود در صفحات دیگر ایجاد نمایید. بهترین راه برقراری ارتباط در این شبکه اجتماعی پرسش و پاسخ در کامنت و استوری‌ها است.

۷- بیو را با دقت کامل کنید

همیشه اولین اقدامی که کاربران برای آشنایی با صفحه‌ای انجام می‌دهند این است که وارد صفحه می‌شوند و اطلاعات موجود در قسمت بیو را مطالعه می‌کنند. حال اگر می‌خواهید موفق‌تر باشید بهتر است به‌صورت دقیق اطلاعات این قسمت را کامل نمایید. تلفن تماس، ایمیل و توضیح مختصری در مورد نوع فعالیت از نکات مهم است که در این قسمت باید استفاده نمایید.

۸- پست های باکیفیت تولید کنید

از پست‌های باکیفیت غافل نشوید زیرا این دسته از پست‌ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و به‌راحتی می‌توانید با افزایش فالوور ایرانی مواجه شوید. همیشه سعی کنید با یک عکس زیبا و باکیفیت به همراه یک کپشن مفهومی توجه مخاطب را به خود جلب کنید. پست‌های اینستاگرام محدود به ‌عکس نیست و می‌توانید از ویدیوهای کوتاه حدود ۶۰ ثانیه استفاده کنید. از طریق اینستاگرام برقراری ارتباط با مخاطب راحت‌تر می‌شود.

۹- در تمام شبکه‌های اجتماعی فعال باشید

اگر در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیس‌بوک، تلگرام، لینکدین و مواردی ازاین‌دست فعالیت دارید حتماً سعی کنید آنها را در بیو خود معرفی کنید. دقت داشته باشید اگر فیس‌بوک دارید حتماً سعی کنید اینستاگرام‌تان را به فیس‌بوک متصل نمایید.

مطمئن‌ترین راه افزایش فالوور ایرانی

اگر به دنبال بهترین و مطمئن‌ترین راه برای افزایش فالوور ایرانی هستید بهتر است خرید فالوور ایرانی را از طریق سایت‌های مطمئن فروش فالوور امتحان کنید. یکی از این سایت‌ها، سایت فالوور بند است که می‌توانید با خرید فالوور از مزیت‌های آن استفاده کنید و همچنین سایت آی ار فالوور نیز در این زمینه فعالیت دارد که آن هم جزع بهترین ها میباشید. در زیر به مزیت‌های خرید از طریق این سایت اشاره‌کرده‌ایم:

اولین مزیت این است که در زمان بهترین صرفه‌جویی را دارید زیرا در کمترین زمان می‌توانید بیشترین فالوور را داشته باشید.

با خرید از این سایت دیگر دغدغه ریزش زیاد فالوور را ندارید و معمولاً درصد زیادی از این فالوورها را برای همیشه خواهید داشت.

با استفاده از این سایت ایرانی می‌توانید به ‌راحتی افزایش فالوور ایرانی داشته باشید و از مزیت‌های فالوورهای ایرانی بهره‌مند شوید.

نتیجه‌گیری

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی موفق است که با به‌روزرسانی‌های جذابی که به ‌صورت مداوم انجام می‌دهد توانسته روزبه‌روز مخاطبین بیشتری را جلب کند. برای افزایش فالوور ایرانی راه‌های زیادی وجود دارد که بهترین، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین آن خرید فالوور ایرانی از سایت فالوور بند است.

کد خبر 564004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha