مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

مراسم تشیع پیکر مرحوم گلنار قیامتی، شهید مدافع سلامت ظهر امروز دوشنبه ۱۹ آبان با حضور فرماندار همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا، جانشین سپاه استان و جمعی از مسئولان محلی و همچنین کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی برگزار شد.

گلنار قیامتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در این مراسم با قدردانی از تلاش و جانفشانی شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و همچنین شهدای عرصه سلامت کشور، گفت: بانوی شهیده گلناز قیامتی با ۲۸ سال خدمت صادقانه در حوزه بهداشت و درمان التیام ‌دهنده آلام مردم استان همدان بود.

رشید حیدری مقدم با بیان اینکه این بانوی شهیده زندگی خود را فدای سلامت مردم کرد، افزود: امروز و در شرایط پیش آمده ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا چشم امید مردم و مسئولان به تلاش شبانه روزی و همت والای مدافعان سلامت به عنوان سربازان مقدم جبهه مبارزه با این بیماری است. وی تلاش و خدمت شبانه‌روزی برای حفظ سلامت مردم را افتخاری بزرگ برای خادمان حوزه بهداشت و درمان عنوان و تاکید کرد که با همت والای نیروهای خدوم درمانی و همکاری و همراهی مردم و برنامه ریزی موثر دولت بر شرایط سخت شیوع بیماری و بحران ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا غلبه کرده و  سلامت را به مردم هدیه می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با تاکید بر اینکه ما به شهدا مدیونیم، ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال توان مناسب برای عبور از راه دشوار مقابله با کرونا را به مدافعان سلامت عطا کند. مبارزه با کرونا جنگی تمام عیار است، عنوان و نشان «شهید سلامت» زیبنده این افراد به عنوان خدمتگذار واقعی ملت و کشور است که جان خود را فدای سلامتی و نجات زندگی مردم کردند.

سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در این مراسم از شهیده گلنار قیامتی به عنوان یکی از بهترین کارکنان بیمارستان فاطمیه همدان یاد کرد و گفت: کار مدافعان سلامت به مثابه دفاع از مرزهای کشور در دوران دفاع مقدس است. اگر در دوران دفاع مقدس سنگری وجود داشت، اینک مدافعان سلامت از این سنگر هم بی‌بهره هستند و هر لحظه در مسیر مقابله با این بیماری و نجات جان بیماران با خطراتی جدی مواجه می شوند. در شرایط فعلی بیمارستان‌ها خط مقدم این مبارزه هستند که جایگزینی ندارد و این در حالیست که در دوران دفاع مقدس اگر افراد شهید می‌شدند نیروهای گردان دیگری به کمک می‌آمدند که امروز و در این شرایط جایگزینی برای مدافعان سلامت وجود ندارد. ضمن تعظیم به مقام والا و شامخ شهدای سلامت از عموم مردم درخواست می کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یار و یاور کادر درمانی باشند چراکه این عزیزان سرمایه‌های ارزشمند نظام و کشور هستند.

مرحومه «گلنار قیامتی» کمک بهیار ۵۸ ساله پس از ۲۸ سال خدمت صادقانه در مرکز آموزشی درمانی فاطمیه، به علت ابتلا به بیماری کرونا روز گذشته(یکشنبه ۱۸ آبان) به دیدار حق شتافت.مراسم تشییع پیکر این شهیده مدافع حرم با حضور جمعی از شهروندان و کارکنان بخش های بیمارستانی همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. پیش از این نیز «سیده زهرا موسوی ارفع» بهیار بیمارستان سینا پس از ابتلا به بیماری کرونا آسمانی و نامش به عنوان اولین شهید سلامت استان همدان ماندگار شد.

کد خبر 563858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha