مجموع نظرات: ۲
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران از اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری زباله‌گردها و کتفی‌ها از سطح معابر سطح این منطقه خبر داد.

زباله‌گرد

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا فرخی در این باره گفت: یکی از مشکلات و معضلات موجود در شهرهای بزرگ به ویژه کلانشهر تهران، وجود افراد کتفی کولی و زباله‌گردها است که در طول شبانه‌روز مشغول جمع‌آوری و پاره کردن کیسه‌های زباله هستند. این افراد گاهی به صورت گونی بر دوش و گاهی به همراه چرخ‌دستی در جستجوی زباله هستند.

او افزود: این افراد با جست‌وجو در زباله‌ها و واژگونی سطل‌های زباله، اقلامی که به کارشان بیاید را از مخازن جدا کرده و پس از پر شدن کیسه‌هایی که بر روی کتف یا چرخ‌دستی‌های آنها قرار دارد، با مراجعه به مراکز غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات، آنها را به فروش می‌رسانند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران در ادامه گفت: در راستای ساماندهی و جمع‌آوری این افراد از سطح شهر، این عملیات از اول مهر ماه تا کنون به صورت شبانه‌روزی آغاز و در دو هفته اخیر فعالیت حدود ۲۲۴ کتفی و کولی، ۱۹۲ چرخی و ۹ خودرو غیرمجاز متوقف شده است.

فرخی گفت: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت و شهروندان شمال شرق تهران در صورت دیدن این افراد می‌توانند با سامانه ۱۳۷ یا ۱۸۸۸ تماس گرفته و مدیریت شهری را باخبر کنند.

کد خبر 563806
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha