هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۱۸ آبان با ثبت کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز کاری گذشته، تا لحظه تنظیم خبر به بهای ۱۲ میلیون تومان رسید.

طلا و ارز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به بهای ۱۲ میلیون تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افت ۴۰۰ هزار تومانی، ‌ به ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع ‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک ‌میلیون و ۱۳۸ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای ۴ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان فروخته شد.

این در حالی است که انس جهانی طلا امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به قیمت هزار و ۹۵۰ دلار معامله شد.

به گزارش ایرنا، با توجه به اینکه سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز از عصر چهارشنبه ۱۴ آبان آغاز شده و همچنان ادامه دارد و  قیمت دلار نیز با کاهش حدود هفت هزار تومانی همراه شد، نوسانات ارزی و روند کاهشی نرخ دلار، قیمت طلا و سکه را نیز در بازار تحت تاثیر قرار داد و به گفته فعالان بازار طلا حباب سکه با تغییرات قیمت دیروز به ۹۷۰ هزار تومان رسیده بود. امروز نیز شاهد روند نزولی قیمت‌ها در بازار هستیم.

کد خبر 563526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha