مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
۰ نفر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با اسلحه شکاری یکی از اهالی خنداب را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمود خلجی اظهار کرد: روز گذشته در پی گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقالی فردی تیرخورده به یکی از مراکز درمانی، بلافاصله بررسی موضوع از سوی مأموران انتظامی آغاز شد. در تحقیقات پلیس مشخص شد ۲ جوان در یک مزرعه زراعی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب بر سر محل چرای گوسفندان با یکدیگر درگیر شده‌اند که طی این درگیری یکی از آنان با سلاح شکاری شلیک کرده و منجر به مصدومیت شدید فرد مقابل شده و از محل حادثه فرار کرده است.

وی با اشاره به اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد افزود: سرنخ‌هایی از دست داشتن پسر جوانی از اهالی روستای محل درگیری در این قتل به دست آمد که با عملیات سریع مأموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان اراک، این فرد در کمتر از ۲ ساعت دستگیر و تحویل پلیس شهرستان خنداب داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف سلاح شکاری از منزل قاتل گفت: متهم در اختیار دستگاه قضایی قرار دارد و تحقیقات تکمیلی از او در حال پیگیری است.

کد خبر 563237

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha