صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی به مشاغل و مراکز فرهنگی و هنری و رسانه‌ای با کارمزد ۴ درصد تسهیلات می‌دهد.

پول

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر طهماسبی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اعطای تسهیلات حمایتی برای حفظ و تثبیت فرصت‌های شغلی بخش فرهنگ و هنر و رسانه با کارمزد چهار درصد و عاملیت صندوق کارآفرینی امید خبر داد.

وی گفت: تسهیلات حمایتی به کسب و کارها و مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه‌ای طبق برش استانی اختصاص داده شده است. ناشران، مؤسسات قرآنی، ناشران دیجیتال، کسب و کارهای فضای مجازی، تماشاخانه‌ها، گروه‌های تئاتر، آموزشگاه‌های آزاد هنری، استودیوهای صدابرداری، شرکت‌های تهیه و تولید آثار صوتی، گالری‌های هنری، خانه‌های مد و لباس، موسسات تک منظوره فرهنگی و هنری، رسانه‌ها (روزنامه‌ها، فصلنامه‌ها، دوفصلنامه‌ها، سالنامه ها)، کانون‌های آگهی و تبلیغات شامل این تسهیلات خواهند بود.

وی افزود: متقاضیان مشمول این شیوه‌نامه شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بخش‌های خصوصی و تعاونی در حوزه فعالیت‌های اقتصاد هنر دارای مجوز رسمی یا فعالیت شاخص و مورد تایید حوزه‌های تخصصی ادارات‌کل این معاونت شامل نمایش، آموزش، موسیقی، تجسمی و مد و لباس است. میزان این تسهیلات که با اصلاح تفاهمنامه تبصره ۱۸ سال ۹۷ ویژه بحران کرونا ۲۲۴ میلیارد تومان در کل کشور است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه تحفه https://tohfeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

کد خبر 563059

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha