علیرغم امکان سفر جاده ای در مسیر مشهد به زاهدان، به دلیل طولانی بودن فاصله بین این دو شهر و همچنین مسائل امنیتی، اغلب مسافران سفرهای هوایی را در اولویت قرار می دهند. به همین دلیل در این مسیر تردد هوایی بسیار زیاد بوده و هر روز هفته حداقل ۲ پرواز توسط ایرلاین های مختلف از قبیل آسمان، قشم ایر و زاگرس برای آن ارائه می شود.

image-20201105124121-1.jpeg

با توجه به تفاوت هایی که در پروازهای شرکت های هواپیمایی مختلف وجود دارد، این سوال بوجود می آید که بلیط کدام ایرلاین را بخریم؟ سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا در ادامه بررسی تفاوت های موجود در پروازهای شرکت های هواپیمایی مختلف در مسیر مشهد به زاهدان و بالعکس خواهد پرداخت.

بلیط هواپیما مشهد زاهدان قشم ایر

یکی از شرکت های هواپیمایی که به صورت منظم پروازهایی را در مسیر مشهد به زاهدان ارائه می دهد، قشم ایر می باشد. این شرکت هواپیمایی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و در حال حاضر در مسیر های بین المللی و داخلی متعددی پروازهای سیستمی و چارتری پرواز دارد. در ناوگان هوایی قشم ایر هواپیماهای ایرباس و فوکر به چشم میخورند که همگی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. دلایل زیادی برای انتخاب قشم ایر برای خرید بلیط هواپیما مشهد زاهدان وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به چارتری بودن برخی از پروازهای آن اشاره نمود. پروازهای چارتری به دلیل خرید عمده بلیط های آنها توسط چارترکننده قیمت های ارزان تری داشته و به همین دلیل به شدت مورد توجه مسافران قرار گرفته اند.

البته لازم به ذکر است که بلیط های چارتر مشهد زاهدان ارائه شده توسط قشم ایر از نوسانات قیمت بالایی برخوردار بوده و ممکن است در برخی از بازه های زمانی حتی گران تر از بلیط های سیستمی باشند. به همین دلیل نباید تنها ملاک انتخاب پرواز و بلیط را چارتری بودن آن قرار داد.

بلیط هواپیما زاهدان مشهد آسمان

از دیگر شرکت های هواپیمایی موجود در مسیر مشهد زاهدان می توان به آسمان اشاره نمود. نکته بسیار مهمی که لازم است برای انتخاب بلیط های ایرلاین آسمان در این مسیر بدانید این است که بلیط ها در اغلب مواقع همگی سیستمی می باشند. به همین دلیل ممکن است قیمت بلیط هواپیما زاهدان مشهد آسمان نسبت به قشم ایر در برخی از بازه های زمانی گران تر باشد. البته به این مساله نیز توجه داشته باشید که، بلیط های سیستمی برای کودکان گزینه ای بسیار مناسب بوده و از نظر قیمت حدودا نیم بها ارائه می گردند.

شرکت هواپیمایی آسمان فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ آغاز نموده است که در ابتدا تلفیقی از چهار ایرلاین دیگر به نام پارس ایر، ایر سرویس، هور آسمان و ایر تاکسی بوده و به مرور در سال ۱۳۸۱ به صندوق بازنشستگان کشوری اختصاص یافت. پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیرهای داخلی و بین المللی به صورت چارتری و سیستمی ارائه شده و از نظر کیفیت نیز در سطح نسبتا مطلوبی قرار دارند.

بلیط هواپیما مشهد زاهدان زاگرس

برخی از پروازهای ارائه شده برای مسیر مشهد زاهدان که البته تعداد آنها اندک می باشد، توسط شرکت هواپیمایی زاگرس ارائه میشوند. شرکت هواپیمایی زاگرس در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را ابتدا در مسیرهای داخلی و به مرور در مسیرهای خارجی آغاز نموده است. علاوه بر مسیرهای داخلی، این ایرلاین به سایر کشورهای همسایه از قبیل ترکیه، دبی و نجف و دمشق نیز پرواز ارائه می دهد. برای خرید بلیط هواپیما مشهد زاهدان لازم است بدانید که پروازهای زاگرس سیستمی می باشند.

بلیط ارزان پرواز زاهدان

برای خرید بلیط های ارزان قیمت پرواز مشهد زاهدان و بالعکس لازم است چند مساله مهم را مد نظر قرار دهید:

· قیمت بلیط پروازهای چارتری در بازه های زمانی مختلف متغیر می باشد و به همین دلیل می توان از سرویس خبرم کن رسپینا از کاهش لحظه ای قیمت آن اطلاع پیدا نمود و بلیط را ارزان خرید. برای استفاده از این سرویس کافیست مسیر مورد نظر را مشخص نموده و مقدار کاهش مورد نظر برای قیمت بلیط را وارد نمایید تا به محض کاهش قیمت نتیجه از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی گردد.

· بلیط های چارتری همیشه ارزان نمی باشند و باید به این مساله توجه داشته باشید! این یک تصور اشتباه است که اغلب افراد درباره این پروازها داشته و به همین دلیل در بسیاری از مواقع بلیط را با قیمت های گران تر خریداری می کنند. به عنوان مثال، برای سفرهایی که کودک کمتر از ۱۲ سال همراه شما می باشد، بهتر است بلیط چارتر خریداری نکنید چون بلیط کودکان با قیمت بلیط بزرگسالان یکسان نرخ گذاری میشود. در مقابل، برای پروازهای سیستمی این بلیط ها با تخفیف و به صورت نیم بها ارائه میشود.

· به کلاس پروازی که بلیط را خریداری می کنید توجه زیادی داشته باشید، چون کلاس پروازی نه تنها بر قیمت بلیط، بلکه در شرایط استرداد نیز تاثیر بالایی دارد. شرکت های هواپیمایی برای هر یک از کلاس های پروازی درصد جریمه های متفاوتی را برای کنسلی بلیط آنها ارائه می دهند.

· به زمان خرید بلیط توجه زیادی داشته باشید! مسیرهای منتهی به مشهد و سایر مقاصد داخلی و خارجی در برخی از بازه های زمانی با تقاضای زیادی مواجه میشوند و به همین دلیل قیمت بلیط پرواز در آنها رشد پیدا خواهد کرد. به عنوان مثال، قیمت بلیط پرواز زاهدان مشهد نوروز بسیار گران تر از همان بلیط در فصل زمستان خواهد بود. حتی در روزهای هفته نیز تفاوت قیمت در بلیط ها مشاهده میشود و می توان با کمی تغییر در برنامه سفر بلیط های ارزان تری را خریداری نمود.

خرید بلیط هواپیما مشهد زاهدان رسپینا

رسپینا از معتبرترین سایت های ارائه دهنده بلیط هواپیما داخلی و خارجی می باشد که تمام پروازهای داخلی و پروازهای بیش از ۹۵۰ ایرلاین خارجی را پوشش می دهد. تمام بلیط های خریداری شده در این سامانه به صورت آنلاین قابل استرداد بوده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز برخوردار می باشند. از دیگر خدمات این سامانه می توان به خرید بلیط قطار داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، رزرو هتل داخلی و خارجی، تور داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی می باشد که از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید و ios در دسترس می باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...

کد خبر 562702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha