سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

اسطوره ۴۶ ساله منچستر یونایتد روز گذشته به ظن درگیری با نامزدش مورد بازجویی پلیس قرار گرفت و سپس با قرار وثیقه آزاد شد.

رایان گیز

به گزارش همشهری آنلاین، رایان گیگز در حال حاضر سرمربی ولز است و احتمال دارد در صورت اثبات این موضوع فدراسیون فوتبال ولز نسبت به همکاری با این مربی تصمیم های تازه ای بگیرند.

    سخنگوی پلیس منچستر بزرگ گفت: پلیس در ساعت ۱۰.۰۵ شب روز یکشنبه گزارشی از یک درگیری دریافت کرد. در این حادثه کیت گریویل در حدود ۳۰ سالگی دچار جراحات جزئی شد اما نیازی به هیچ درمانی نداشت. در همین رابطه رایان گیز ۴۶ ساله به ظن حمله به این زن دستگیر شد. اسطوره فوتبال منچستر  بعد از ساعت ها بازجویی روز دوشنبه بعد از ظهر از ایستگاه پلیس پندلتون خارج شد.

تیم فوتبال ولز ۱۲ نوامبر در دیداری دوستانه در سوانزی  باید به مصاف امریکا برود و با این شرایط مشخص نیست آیا گیگز تیم ولز را رهبری خواهد کرد یا خیر در این مرحله مشخص نیست که آیا گیگز به وظایف خود به عنوان رئیس بازی دوستانه با ایالات متحده آمریکا در سوانزی در ۱۲ نوامبر ادامه خواهد داد یا خیر.

کیت گریویل نامزد رایان گیگز

بعد از این بازی  اواخر این ماه ولز در لیگ ملت ها ی اروپا  برابر جمهوری ایرلند و فنلاند در کاردیف قرار می گیرد.

گیگز که در یک دوره  درخشان و پر زرق و برق بازیگری  موفق به کسب ۱۳ عنوان قهرمانی در لیگ برتر  انگلیس و فتح لیگ قهرمانان اروپا به همراه منچستر یونایتد شد، او پس از امضای قراردادی چهار ساله در ژانویه ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی ولز انتخاب شد.

کد خبر 562180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha