رضا قوچان نژاد پس از اینکه در لیگ هلند به عنوان یکی از خوش پوش‌ترین فوتبالیست‌ها انتخاب شد در خصوص فوتبال و مد صحبت کرد.

قوچان نژاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، رضا قوچان نژاد به همراه ادسون آلوارز، سیدنی فان‌هیدونک، شان کلیبر و تون کوپمیترز به عنوان خوش‌پوش‌ترین بازیکن سال هلند انتخاب شدند.

این 5 بازیکن در حال حاضر  درلیگ هلند شانس این را دارند تا جایزه بهترین بازیکن برتر سال از نظر طراحی چهره و لباس را دریافت کنند.

سایت هلند voetbalzone بخش رسانه‌ای این انتخاب را انجام می‌دهد و در همین خصوص با رضا قوچان نژاد مصاحبه‌ای انجام داده است که در زیر می‌خوانید.

قوچان نژاد گفت: بالاخره نامزد شدم (باخنده). مشخصا چنین چیزی هدفم نبوده است و نمی‌دانم چرا و چگونه این انتخاب انجام شده است، به هر حال خوشحالم. باید ببنیم که چگونه رای‌گیری‌ها انجام می‌شود. فشن و مد برای من بسیار مهم است،‌ نه اینکه خیلی به شوهای مد علاقه داشته باشم، نه. منظورم این است که دوست دارم خوش پوش باشم. همیشه فکر می‌کنم که اولین حسی و اولین نمایی که از خودم به جا می‌گذارم بسیار اهمیت دارد. بنابراین می‌خواهم خوش پوش و خوب به نظر بیایم.

وی ادامه داد: به نظرم یکی از شاخصه‌هایی که به خودمان احترام می‌گذاریم این است که خوش پوش باشیم مخصوصا در مقابل مهمان‌ها. در کمدم بسیار لباس، ژاکت، بلوز و شلوار است. آنها خیلی زرق برق هم ندارد، ساده‌اند. من خیلی هودی و لباس ورزشی دارم.

در خصوص مد و فشن دیوید بکام یکی از نمونه‌های برجسته دنیاست.او نسل جدیدی از پوشش و فشن را به دنیای فوتبال آورد.

قوچان نژاد گفت: او فشن را به دنیای فوتبال معرفی کرد، به آن وجهه داد. فوتبال و مد با هم اکنون درگیر هستند. رالف‌لورن و هوگوباس برندهای موردنظر من هستند.

او که در ایران با نام قوچی شناخته می‌شود در خصوص شباهت نامش با برند «گوچی» گفت که صرفا یک تشابه است و ارتباطی به آن ندارد.

وی اظهار داشت: من می‌خواهم در زمین فوتبال محترمانه بازی کنم ولی در همان لحظه تو برای برد تلاش می‌کنی و همیشه نمی‌توانی به مانند یک جنتلمن عمل کنی. من ذهنیت برد دارم و فکر می‌کنم این چیز خوبی است.همیشه هم دوست دارم بهترین نمایشم را به ثبت رسانم. پس از ذهنیت برد احترام بسیار مهم است و می‌خواهم فرزندم را این فکر آموزش دهم. گل زدن همیشه اولویت من در فوتبال بوده و من ترجیح می‌دهم ایستگاه پایانی یک خط حمله زیبا باشم.

مهاجم ایرانی زووله گفت: خیلی خوشحالم از جایی که ایستاده‌ام. من دوران فوتبالی خوبی داشتم با تمام بالا و پایین‌هایی که داشت. بالا و پایین در فوتبال هم بسیار اهمیت دارد و به نظرم لازم است به دلیل اینکه وقتی در پایین قرار داری، اهمیت بالا بودن را درک می‌کنی. من در 7 کشور متفاوت فوتبال بازی کردم و مفتخرم که همیشه تصمیم خودم را گرفته‌ام. من در آن زمان قرارداد بسیار خوبی با هینرفین داشتم ، اما این کار را برای تحصیل در رشته حقوق انجام دادم. در آن لحظه فکر کردم بهتر است بدنبال شور دیگری بروم ، زیرا دنیای فوتبال در واقع یک جنگل پر از کفتار است. برای من سخت بود که همه در فوتبال صادق نیستند.

کد خبر 562171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha