گروهی از هواداران دانلد ترامپ با خودروهای خود به خیابان‌های نیویورک آمدند و با بستن مسیر رفت و آمد مردم، از همه خواستند به نامزد جمهوریخواه رای بدهند.

هواداران ترامپ در انتخابات 2020

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس فدرال آمریکا و پلیس‌های ایالتی و محلی در فاصله یک روز تا آغاز انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ نگران بالا گرفتن تنش‌ها میان هواداران دو رقیب دموکرات و جمهوریخواه هستند. ترامپیست‌ها که مدتی پیش از بسته شدن برخی مسیرها در همایش‌های انتخاباتی جو بایدن شاکی بودند، خودشان در ایالت‌های مختلف به خیابان‌ها آمده و راه‌ها را بسته‌اند.

تنش و برخورد میان هواداران ترامپ و بایدن که از چند هفته پیش در شبکه‌های اجتماعی شدت گرفته بود، در آستانه روز انتخابات به خیابان‌ها کشیده شده و بر نگرانی‌های نیروهای امنیتی افزوده است. کارشناسان معتقدند اگر ترامپ پیش از پایان رای‌گیری اعلام پیروزی زودهنگام کند، یکی از احتمال‌ها آغاز جنگ خیابانی در سراسر ایالات متحده است.

افزایش آمار فروش سلاح در یکی دو ماه اخیر و اشاره‌های مستقیم و غیرمستقیم رئیس جمهوری آمریکا به فرونشاندن اعتراض‌های روز سوم نوامبر با حضور نیروهای امنیتی و پلیس خیلی‌ها را نگران پرمناقشه‌ترین انتخابات ریاست جمهوری تاریخ ایالات متحده کرده است.

کد خبر 562016

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha