سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۴:۳۷
۰ نفر

اخبار با شروع جام جهانی هر روز بیشتر می‌شود، حاشیه‌هایی که گاهی از متن مسابقات هم خواندنی‌تر است .

خداحافظی گل محمدی از تیم ملی
یحیی گل محمدی زننده تک گل ایران در جام جهانی آلمان هم از بازیهای ملی خداحافظی کرد و دیدار با پرتغال آخرین حضور با پیراهن تیم ملی برای او بود. مدافع تیم ملی که به علت مصدومیت از ناحیه کتف پنج هفته نیاز به استراحت کامل دارد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نمی دانید چقدر درد می کشم و تا صبح نخوابیدم. وی در مورد خداحافظی از تیم ملی گفت: من روزهای خوب و بد زیاد داشتم. قبلا تصمیم خود را گرفته بودم و هر آمدنی یک رفتن هم دارد. گل محمدی پیرامون انگیزه در نزد بازیکنان برای رویارویی با آنگولا گفت: برای ایران جام جهانی به نوعی تمام شد. فقط می رویم برای ارائه یک بازی خوب.
زیدان غایب بازی با توگو

زین الدین زیدان کاپیتان تیم ملی فرانسه بعد از دریافت دومین کارت زرد در دیدار با کره جنوبی بازی آخر این تیم با توگو را از دست داد.او به دنبال یک خطای ناشیانه روی مدافع کره جنوبی از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد. تیم ملی فرانسه بعد از تساوی یک بر یک مقابل کره جنوبی برای صعود به دور بعدی جمعه هفته جاری به مصاف توگو می رود و باید این تیم را مغلوب کند.
نگرانی فان باستن
هلند بعد از پیروزی مقابل ساحل عاج به دور دوم صعود کرد. اما این تیم برای صدرنشینی با آرژانتین در بازی آخر مبارزه می کند. در این بازی مارکو فان باستن باید به 6 بازیکن یک اخطاره خود تاکید کند در صورت دریافت کارت زرد بازی مرحله یک هشتم نهایی را از دست خواهند داد. در حال حاضر برونکهورست، هیتینگا، روبن، ماتیسن، اوان بومل و بولارز 6 بازیکن یک اخطاره هلند هستند. هلند و آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی با تیمهای اول و دوم گروه D دیدار می کنند.
بالاک، کلینزمن و تیم ملی
میشائیل بالاک، کاپیتان تیم ملی آلمان گفت: برای اینکه ما بتوانیم در آینده موفق باشیم باید یورگن کلینزمن را در پست مربیگری آلمان ابقا کنیم.وی در ادامه گفت: تیمی که یورگن کلینزمن راهی مسابقات جام جهانی کرده است متشکل از بازیکنان جوان و بسیار باانگیزه است که می توانند سالها برای تیم ملی مفید و موثر باشند.بالاک در پایان گفت: صعود تیم ملی آلمان به دور بعدی ملاک خوبی برای ارزشیابی کلینزمن است.
گل فرانسه را داور ندید
فرانسه اگر چه در مقابل کره جنوبی با تساوی یک بر یک متوقف شد اما بنیتو آرچوندیا داور مکزیکی این بازی یک گل سالم فرانسه را نادیده گرفت. ضربه سر پاتریک ویرا هافبک فرانسوی این تیم در نیمه اول بازی علیرغم اینکه از خط دروازه عبور کرده بود توسط لی ون جائه دروازه بان کره جنوبی دفع شد که در این صحنه داور بدون هیچ واکنشی دستور به ادامه بازی را داد.تلویزیون آلمان با تکرار چندین باره این صحنه به درستی گل فرانسوی ها تاکید داشت. گلی که نادیده گرفتنش حتی می تواند حذف ناباورانه خروس ها را همانند جام جهانی دوره پیش به همراه داشته باشد.

کد خبر 562

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز