مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

۲۲ سردیس‌ مفاخر ایران با حضور حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران در محوطه خانه هنرمندان رونمایی شد.

سرديس هنرمندان در خانه هنرمندان

به گزارش همشهری آنلاین، سردیس هنرمندانی نظیر عباس کیارستمی، علی نصیریان، قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، جواد حمیدی و ... در خانه هنرمندان نصب و رونمایی شده است. 

محمدجواد حق‌شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در مراسم رونمایی و نصب ۲۲ سردیس‌ از آثار دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر معاصر، گفت: رونمایی از ۲۲ اثر هنری در خانه هنرمندان به مناسبت هفته وحدت انجام شده است. نصب آثار هنرمندان در خانه هنرمندان فرصت خوبی برای شهروندان است تا از نزدیک با این بزرگان آشنا شوند.

وی با اشاره به برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر معاصر توسط سازمان زیباسازی شهر تهران، افزود: این ۲۲ سردیس متعلق به مفاخر و شخصیت‌های ارزنده کشور در حوزه‌های هنرمندان سینما، تئاتر، خوشنویسی، گرافیک، مجسمه‌سازی، نقاشی و معماری است که در خانه هنرمندان نصب شد.

حق‌شناس همچنین گفت: آثار نصب شده بزرگان و مفاخر معاصر در خانه هنرمندان می‌تواند نام خانه هنرمندان را معنا و روح ببخشد و نشان دهد که حس احترام ما به هنرمندان سرزمین‌مان بسیار است.

علاوه بر محمدجواد حق‌شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهری از جمله برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، تورج فرهادی شهردار قلب فرهنگی پایتخت و احسان یلوه شهردار ناحیه یک منطقه شش تهران که خانه هنرمندان در محدوده این ناحیه قرار گرفته است، در مراسم رونمایی از ۲۲ سردیس‌ مفاخر ایران حضور داشتند.

کد خبر 561996
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha