عضو شورای شهر تهران گفت: اصلاح ساختار و روش‌ها، ارتقای بهره وری و تنوع بخشی به ماموریت ها می تواند موفقیت همشهری و شهروند را پس از ورود به بورس تضمین کند.

مرتضی الویری

مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با همشهری آنلاین درباره مصوبه اخیر شورای شهر مبنی بر ورود سهام موسسه همشهری و شرکت شهروند به بورس گفت: ورود همشهری و شهروند به بورس موجب می‌شود که این دو شرکت خود را با شرایط پذیرش هماهنگ کنند. شرایط پذیرش ایجاب می‌کند که یک بنگاه اقتصادی خود را چابک کرده و روش اقتصادی خود را اصلاح کند تا در بورس پذیرفته شود.

وی ورود موسسه همشهری و شرکت شهروند به بورس را موجب ارتقای کیفیت و شیوه اداره این دو سازمان دانست و گفت: همین که همشهری و شهروند برای ورود به بازار سرمایه اعلام آمادگی کرده‌اند یک علامت خوب مبنی بر وجود اراده گردانندگان آنها جهت ارتقا است و اولین لازمه موفقیت در این کار، تلاش برای ارتقای بهره‌وری نیروهاست.

الویری در پاسخ به اینکه جهت ارتقای بهره‌وری منابع انسانی چه مدل‌هایی را پیشنهاد می‌کنید، اظهار کرد: ارتقای بهره‌وری منابع انسانی یکی از ضرورت‌های اولیه برای ورود در بورس است لذا با مصوبه شورای شهر تهران، یک مسئولیت سنگینی به مدیریت موسسه مطبوعاتی همشهری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند بار خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اصلاح ساختار این مجموعه، گفت: همچنین تا جایی که اساسنامه آنها ایجاب می‌کند، انتظار می‌رود که نسبت به تنوع‌بخشی ماموریت‌ها در حوزه‌هایی که موجب بالا بردن بهره‌وری می‌شود، اقدام کنند.

الویری در پاسخ به اینکه آیا تعدیل نیرو در چارچوب چابک‌سازی مورد تاکیدتان جایگاهی دارد؟، خاطرنشان کرد: لازمه چابک‌سازی و ارتقای بهره‌وری، تعدیل نیرو نیست بلکه با تنوع‌بخشی ماموریت‌ها، اصلاح روش‌ها و یک سری اقدامات مدیریتی می‌توان به محقق شدن هدف کمک کند.

کد خبر 561890
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha