عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به بهانه حادثه تلخ حمله و سرقت از قهرمان پیشکسوت فوتبال کشورمان آقای علی دایی، به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان تهران عرض می‌کنم که پایتخت حداقل ۱۲۰ پاسگاه انتظامی کم دارد.

نظام الدین موسوی

به گزارش همشهری‌آنلاین ، سید نظام‌الدین موسوی در پیامی در حساب کاریری‌اش در توییتر نوشت: به بهانه حادثه تلخ حمله و سرقت از قهرمان پیشکسوت فوتبال کشورمان آقای علی دایی به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان تهران عرض می‌کنم که پایتخت حداقل ۱۲۰ پاسگاه انتظامی کم دارد و متاسفانه طی سالیان اخیر دولت و شهرداری به تکالیف قانونی خود در زمینه ساخت مراکز انتظامی عمل نکرده‌اند.

گفتنی است حوالی ساعت ۱۸ عصر روز چهارشنبه (۸ آبان ماه) علی دایی به همراه فرزندش در حال خروج از دفتر کارش در خیابان آصف بود که ناگهان دو فرد سوار بر موتورسیکلت به او نزدیک شدند، گردنبند طلای او را به سرقت بردند و متواری شدند.

سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم تهران در این باره گفت: با توجه به اینکه دو سارق از پشت به دایی و دخترش نزدیک شدند، به نظر نمی‌رسد که آنان از قبل شناسایی شده باشند یا حتی سارقان از این موضوع که از چه کسی سرقت می‌کنند، با خبر باشند و قصد قبلی درکار بوده باشد.

وی گفت: البته این موضوع در حال بررسی است و فعلا نمی‌توان به شکل قطعی درباره آن اظهار نظر کرد.

کد خبر 561681

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • رحمت‌الله IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    17 5
    سلام نماینده مجلس چقدر بیکار است که دغدغه اش دزدی از علی دایی است!!!!!وای بر ما با چنین نماینده هایی. بابا کارهای کلان اصلی داریم اونها را حل کنید
  • ناشناس US ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    16 10
    حق اش رابرده است ماشااله علی دائی کم نداره برای تولددخترش پارسال صدمیلیون خرج کرده است برج های انچنانی درایران وخارج دارندکاش علی یکمی به مردم درموقع تحریم کمک می کردیکی یک قرص نان ندارددیگری ثروت های چندمیلیاردی داردیکی گرسنه می خوابددیگری برای بچه هایش میلیاردی خرج می کند.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    25 11
    امنیت ما درسطح عالی است.توهین نکن.دم آقادوزده گرم حداقل یک پول دار راهدف قرارداده.