دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۵ - ۰۹:۴۸
۰ نفر

قوی‌ترین مرد جهان پس از کسب چهارمین قهرمانی جهان خود در سال 2006 گفت: جابر سالم هم بود، من قهرمان می‌شدم، او را فقط ایرانی‌ها بزرگ کرده‌اند.

حسین رضازاده، قهرمان وزنه‌برداری فوق سنگین جهان و المپیک در گفت‌وگو ایسنا، اظهار کرد: به هیچ وجه نمی‌شود گفت که مسابقات جهانی راحت است. نباید بگوییم که رکوردها پایین بوده و راحت قهرمان شدیم، هر مسابقه‌ای به نوبه‌ی خود سختی خاصی دارد. اما، در این رقابت‌ هدف من کسب مدال طلا بود. فقط می‌خواستم طلا بگیرم و این مهم‌ترین چیز برای من بود.

وی در مورد حریفان خود خاطر نشان کرد: همه‌ی حریفان من در سال جاری مدال‌های المپیک و جهانی داشتند، وزنه‌برداران لیتوانی، اوکراین و بلغارستان همه از وزنه‌برداران خوب بودند که رقابت با آنها بسیار سخت بود.

رضازاده در مورد عدم حضور جابر سالم نیز یادآور شد: جابر سالم از همان ابتدا نیز حریف من نبود. فقط مردم ایران او را بزرگ کرده‌اند. جابر دراین حد نیست که بتواند با من رقابت کند. تا آنجایی که من شنیده‌ام او خودش را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کند.

قوی‌ترین مرد جهان ادامه داد: با افزایش یک کیلوگرمی وزنه‌ها کار رقابت هم بسیار سخت و نزدیک شده است و برای همین هر کسی که قوی‌تر باشد قهرمان می‌شود. من هم به هدف خودم رسیدم.

حسین رضازاده در پایان در مورد این که چرا رکوردی که رکورد جدید دو ضرب جهان است انتخاب کردی و آن را نزدی؟ یادآور شد: من آن وزنه را زمانی انتخاب کردم که از حریف خودم عقب بودم، اما وقتی دیدم که قهرمان شده‌ام لازم نبود که آن وزنه را بالای سر ببرم.

کد خبر 5616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز