همزمان با سفر دانلد ترامپ به پنسیلوانیا برای حضور در چهار همایش تبلیغاتی، باراک اوباما همراه معاون سابق خود به ایالت میشیگان رفت تا مردم را به رای دادن به جوزف بایدن ترغیب کند.

اوباما و بایدن در میشیگان

به گزارش همشهری آنلاین، در ۷۲ ساعت پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دو نامزد جمهوریخواه و دموکرات با همراهان خود به گوشه و کنار ایالات متحده می‌روند تا رای ایالت‌های سیال را از آن خود کنند. پنسیلوانیا و میشیگان ایالت‌هایی هستند که ترامپ و بایدن روز شنبه را به آنها اختصاص داده‌اند.

رئیس جمهوری آمریکا که در هر دو ایالت از رقیب عقب افتاده، در چهار نقطه پنسیلوانیا از جمله حومه فیلادلفیا گردهمایی‌های بزرگ برگزار می‌کند. پس از آن هم نوبت پیتسبرگ می‌رسد. ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا هم ابتدا به شمال شرقی پنسیلوانیا و سپس ویسکانسین می‌زود و مایک پنس، معاون ترامپ در دو رویداد در کارولینای شمالی شرکت می‌کند.

از اردوگاه انتخاباتی ترامپ خبر می‌رسد آنها به شدت روی ماجرای آزاد کردن یک شهروند آمریکایی از دست آدم‌ربایان آفریقایی ماتور می‌دهند. در سوی دیگر، اوباما و بایدن همراه هم به میشیگان رفتند و در شهر فلینت به شدت از شیوه مدیریت و سیاست‌های دولت ترامپ برای مهار کرونا انتقاد کردند. اوباما البته از ویژگی‌های انسانی معاون خود هم حسابی تعریف کرد.

بایدن و اوباما در همایشی در فلینت حضور یافتند که مردم و هواداران با خودروهای خود به آن آمده بودند تا احتمال انتقال ویروس کرونا کم شود. کامالا هریس، معاون و یار انتخاباتی بایدن هم به فلوریدا سفر کرده که از ایالت‌های موسوم به زمین نبرد است و رقابت دو نامزد در آن شانه به شانه پیش می‌رود.

کد خبر 561530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha