مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

گشت و پایش شبانه برای برخورد با تخلف‌های محیط زیستی در شهرستان بهارستان استان تهران همزمان با فصل سرما انجام و به واحدهای آلاینده اخطار داده شد.

آلاینده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا فاضلی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان گفت: با توجه به احتمال تخلفات زیست‌محیطی افراد سودجو در خارج از وقت اداری و ساعات پایانی شب، ماموران اداره شب گذشته برای بررسی وضعیت شهرستان و فعالیت واحدهای مستقر در حوزه استحفاظی شهرهای نسیم‌شهر و گلستان و مناطق اورین، خیرآباد، بلوار پایانه، ریه، امامزاده باقر، سبزدشت، شهرک‌های صنعتی قلعه‌میر و بهاریه را پایش کردند.

وی در ادامه افزود: طی گشت شب گذشته ۱۰ واحد ریخته‌گری مورد بررسی کارشناسان این اداره قرار گرفت و یک واحد مفتول‌کشی نیز شناسایی شد.

فاضلی با اشاره به مشاهده فعالیت آلاینده سه واحد ریخته‌گری در شهرک صنعتی قلعه‌میر در این گشت و پایش، تصریح کرد: هرچند این واحدهای ریخته‌گری مجهز به سیستم‌های فیلتراسیون هوا بوده اما عملکرد نامناسب سیستم‌ها موجب انتشار آلودگی می‌شودکه براین اساس اخطاریه قانونی در خصوص اصلاح عملکرد سیستم‌ها برای این واحدها صادر شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان  در تهران با بیان مشاهده و اطفای ۱۰ مورد پسماندسوزی بدون حضور عاملان، تاکید کرد: این اداره با اجرای گشت و پایش‌های شبانه‌روزی، در صورت مشاهده و شناسایی تخلفات زیست محیطی با عاملان آنها برخورد قاطع و قانونی داشته و شهروندان نیز در صورت برخورد با اینگونه موارد موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

کد خبر 561426

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha