براساس آخرین بررسی‌های به‌عمل آمده تشخیص به‌موقع ابتلا به ویروس کرونا، شانس بهبود بیماران را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد. این روزها ابتلا به کرونا در ایران رکوردهای جهانی را در نوردیده و ما هم‌اکنون با یک بحران تمام عیار روبرو هستیم

image-20201031114457-1.jpeg

بسیاری از شهروندان کرونا در حد یک سرماخوردگی خفیف تجربه می‌کنند و بدتر آنکه آنرا به همان میزان بی‌اهمیت می‌بینند اما خطر از همین‌جا شروع می‌شود.

آیا در روزهای گذشته با علائمی شبیه سرماخوردگی، خستگی مفرط یا تنگی نفس روبرو بوده‌اید؟ چه اقدام درمانی انجام داده‌اید؟ می‌دانیم که مراجعه به مراکز درمانی خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد بنابراین یک راهکار جایگزین که توسط استارت‌آپ مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا ارائه شده، به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دریافت مشاوره آنلاین پزشکی

راهکار دکتر ساینا برای تشخیص کرونا به صورت آنلاین

علائم ویروس کرونا همیشه و در همه یکسان نیست همین امر ممکن است شما را به اشتباه بیندازد و به سراغ بیماری‌های دیگر بروید یا بخواهید آنرا با خود درمانی یا نسخه‌های اینترنتی رفع کنید. اگر بخواهید به صورت مداوم نیز دچار استرس بیماری باشید و با هر علامتی به مراکز درمانی بروید یا تست کرونا بدهید، باز هم شدنی نیست. هوشمندانه‌ترین روش در این روزها، استفاده از خدمات مشاوره کروناست.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سامانه‌هایی برای ارائه مشاوره کرونا راه‌اندازی شده‌اند اما برخی از آنها هنوز نتوانسته‌اند نیاز همه مردم را تامین کنند. وبسایت دکتر ساینا از سال ۱۳۹۵ در حوزه مشاوره آنلاین پزشکی شروع به فعالیت کرده است و هم اکنون با بیش از ۴۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در ۴۴ رشته پزشکی به صورت آنلاین و تلفنی به همه مردم ایران ۲۴ ساعته خدمات مشاوره پزشکی ارائه می‌کند.

شما از هر کجای ایران که باشید، می‌توانید با مراجعه به سایت دکتر ساینا یا نصب اپلیکیشن دکتر ساینا روی گوشی تلفن خود با متخصصان عفونی، داخلی، ریه، قلب و عروق و سایر پزشکان کلینیک مشاوره کرونا دکتر ساینا صحبت کنید.

دریافت مشاوره کرونا 

بخاطر داشته باشید که تشخیص به‌موقع کرونا نه تنها شانس بهبودی شما را افزایش می‌دهد بلکه از شیوع و انتقال آن به دیگران جلوگیری می‌کند. اگر از خود می‌پرسید که چطور مشاوره کرونا دکتر ساینا می‌تواند اینکار را انجام دهد، ادامه مطلب را حتماً بخوانید.

نحوه تشخیص کرونا و مشاوره پزشکان در سامانه دکتر ساینا

تا به امروز در هیچ کجای دنیا روشی به غیر از انجام تست‌ ( پی سی آر PCR ) و آزمایشات تکمیلی برای تشخیص کرونا ارائه نشده است. گرچه که درصد خطای این تست‌ها تا ۴۰ درصد وجود دارد با اینحال زمان مناسب برای انجام این تست‌ها، علائم موجود در فرد و اقدامات درمانی و مراقبتی بایستی توسط پزشک متخصص تشخیص و تجویز شود.

در سامانه دکتر ساینا شما می‌توانید پزشک موردنظر خود را با توجه به سوابق حرفه‌ای و نظرات سایر کاربران انتخاب کنید و به دو صورت تلفنی یا آنلاین با او ارتباط برقرار کنید. در حالت مشاوره تلفنی شما فقط سوال خود را می‌پرسید و پزشک شخصاً با شما تماس می‌گیرد.

در عین‌حال می‌توانید نتایج آزمایشات، عکس یا هر نوع علائمی که نیاز به ارسال تصویر دارد، برای پزشک ارسال کنید. مدت زمان گفتگوی شما با پزشک زمانی به پایان می‌رسد که تمام سوالات خود را مطرح کرده باشید و پزشک به آنها پاسخ دهد. بنابراین بدون نگرانی از اتمام وقت یا باقی ماندن سوالات با پزشک صحبت می‌کنید.

در کلینیک مشاوره کرونا دکتر ساینا، ممکن است پزشک از شما بخواهد که بیشتر درباره علائم، مراجعات خارج از منزل و .. توضیح دهید، لطفاً اطلاعات دقیقی به پزشکان ارائه کنید. چنانچه سابقه بیماری زمینه‌ای دارید یا یکی از اعضای خانواده شما جزء گروه‌های پرخطر هستند در ابتدای گفتگو اعلام کنید.

همین حالا مشاوره کرونا بگیرید 

چنانچه وضعیت فعلی شما به نحوی باشد که پزشک تشخیص مراجعه حضوری یا انجام تست کرونا بدهد، بایستی این اقدامات برای درمان‌های تکمیلی انجام شود. اما ممکن است بنا به نوع علائم پزشک از شما بخواهد که مدتی در قرنطینه خانگی باشید یا به‎‌کلی ابتلا به کرونا را رد کند. در تمام وضعیت‌های اشاره شده، نظرات و تجویز پزشک در سامانه مشاوره کرونا دکتر ساینا را جدی بگیرید.

اعتبار سامانه و پزشکان مشاوره کرونا دکتر ساینا

سامانه دکتر ساینا یک شرکت دانش بنیان است که پزشکان فعال در این سامانه توسط کمیته تخصصی پزشکی انتخاب می‌شوند و فعالیت پزشکان به صورت سیستمی و دائمی مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد. نظرات کاربران درباره مشاوره پزشکان یکی از مولفه‌های مهم در این بررسی‌هاست.

این سامانه در کنار انتخاب دقیق پزشکان، خدمات مشاوره پزشکی خود را گارانتی کرده است و چنانچه کاربری از مشاوره پزشکی رضایت نداشته باشد، وجه مشاوره ۱۰۰% عودت داده می‌شود.

تا به امروز بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ مشاوره پزشکی در این سامانه با موفقیت انجام شده است و مردم از سراسر کشور تنها با اتصال به اینترنت و مراجعه به سایت دکتر ساینا توانسته‌اند از خدمات پزشکی ۲۴ ساعته این سامانه استفاده کنند. همین حالا می‌توانید با یکی از پزشکان متخصص تشخیص کرونا مشورت کنید.

کد خبر 561383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha