اسکارلت جوهانسن که از گران‌ترین و پردرآمدترین ستاره‌های هالیوود است، در یک مراسم خصوصی با حضور برخی خویشان و دوستان نزدیک با کالین جاست ازدواج کرد.

اسکارلت جوهانسن

به گزارش همشهری آنلاین، جوهانسن ۳۵ ساله حدود سه سال پیش در برنامه زنده شنبه‌شب با جاست ۳۸ ساله آشنا شد و این دو چهره سینمایی و تلویزیونی بهار سال گذشته عقد کردند. آنها شنبه هفته گذشته در نیویورک یک مهمانی جمع و جور ترتیب دادند و به این ترتیب زندگی مشترک خود را در زمانه شیوع کرونا آغاز کردند. جاست نویسنده و کمدین است.

جوهانسن که از بازیگران تحسین‌شده سینمای آمریکا و جهان است، در سال‌های اخیر بیشتر به خاطر ایفای نقش بیوه سیاه در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به گران‌ترین ستاره زن هالیوود تبدیل شده است. نشریه معتبر اقتصادی فوربز هم بارها نام او را میان ۱۰۰ چهره پرنفوذ و تاثیرگذار قرار داده است.

گفته می‌شود جوهانسن و جاست که در ماه‌های گذشته برای حمایت از قربانیان و گروه‌های آسیب‌دیده از کرونا به برخی خیریه‌ها کمک مالی می‌کردند، بخشی از هزینه جشن ازدواج خود را هم در این راه اهدا کرده‌اند. خبر ازدواج آنها را نخستین بار یک خیریه مربوط به حمایت از سالمندان نیازمند منتشر کرد.

«بیوه سیاه» تازه‌ترین فیلم از مجموعه ابرقهرمانی مارول است که با بازی جوهانسن سال آینده میلادی روی پرده می‌رود. از دیگر فیلم‌های کارنامه او می‌توان به «داستان ازدواج» و «جوجو ربیت» اشاره کرد که برای هر دو نامزد دریافت جایزه اسکار در یک سال شد. جوهانسن پنج بار هم نامزد جایزه گلدن گلوب شده است.

کد خبر 561176

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha