فروشگاه اینتکس شو نمایندگی اینتکس و تولیدی مبل شنی و مبل هپی چیر بزرگترین تولید کننده مبلمان یونولیتی در ایران است که تمامی مبلمان های یونولیتی و راحتی را نسبت به سلیقه مشتری تولید میکند.

image-20201029163744-1.jpeg

توجه داشته باشید در چند سال خیر استقبال زیادی از مبل های شنی و هپی چیر شده است چرا که از قیمت ارزان برخوردار بوده و از نظر حالت پذیری و طبی بودن کاملا استاندارد هستند . مزیت دیگری که این نوع مبلمان دارد تولید به شکل های مختلف و طراحی های مختلف نسبت به دیزاین منازل است که میتوان فضاب منزل و یا محل کار را تغییر داد .

انواع مبل شنی و مبل هپی چیر

شرکت تولیدی مبل شنی و مبل هپی چیر سایت اینتکس شو با تولید مبلمان های یونولیتی در تنوع زیاد توانسته است رضایت تمامی خریداران محترم را با سلیقه های مختلف را جلب نماید . استفاده مبل های شنی در منزل و محل کار و نیز گیم نت ها برای راحتی بیشتر افراد در هنگام بازی کردن و نیز برای استفاده در عکاسی ها برای عکس گرفتن حرفه ای و متفاوت . مدل های مبل شنی و مبل هپی چیر با طراحی پشتی دار و گلابی شکل و نیز دایره و استوانه ای و یا بیضی شکل و مربع در این کارخانه تولید میشود . مبل های شنی دارای ساختاری ساده هستند که در واقع تشکیل شده است از یک پوسته پارچه ای که میتواند پارچه مخمل باشد و یا چرم مصنوعی و یا پارچه های مازراتی و غیره ... که در آن یک آستر وجود دارد و در داخل آستر یونولیت خرد شده و یا گرانول فومی ساچمه ای . در قسمت زیر مبل یک زیب قرار دارد که میتوانید از ان قسمت به یونولیت اضافه کنید و یا از ان کم کنید . تمامی قسمت های مبل با بهترین دستگاه ها دوخته شده و تحمل وزن زیادی دارند .

موارد استفاده مبل هپی چیر و مبل شنی یونولیتی

بسیاری از افراد برای راحتی بیشتر و تماشای تلویزیون و یا بازی های کامپیوتری نیاز به مبلمان راحتی و طبی هستند که در طولانی مدت بتوانند بنشینند . شرکت اینتکس شو با تولید انواع مبل های شنی و مبل هپی چیر توانسته است این مشکل را حل کند . بسیاری از عکاسی ها برای داشتن فضای مناسب برای عکس گرفتن در حالت نشسته نیاز به یک مبل متفاوت دارند که ما انواع مبل های شنی را معرفی میکنیم . بسیاری از مشاغلی که باید در دفتر کار استراحت کنند و یا نیاز به مبلمان راحتی دارند از انواع مبل های شنی و هپی چیر میتوانند استفاده کنند .

خصوصیات مبل هپی چیر و مبل شنی

  • خصوصیات مبل شنی و مبل هپی چیر در قیمت ارزان و به صرفه
  • راحتی فوق العاده و حالت پذیری بالا
  • طراحی و تولید در نگ های مختلف
  • تولید در اندازه های مختلف
  • تولید در اندازه یم نفره و دو نفره و سه نفره
  • راحتی و حالت طبی برای تمامی افراد
  • حالت پذیری همانند خمیر و پوشش تمامی قسمت های بدن
  • چند حالته بودن و تغییر شکل مبل
  • تحمل وزن بالا
  • شارژ دوباره یونولیت از قسمت زیر مبل

نحوه سفارش مبل هپی چیر و مبل شنی

برای سفارش مبل هپی چیر و مبل شنی میتوانید با همکاران ما در نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس شو تماس بگیرید و از طریق سایت در قسمت مبل شنی و مبل هپی چیر مبل مورد نظر را خریداری کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . توجه داشته باشید که انواع مبل های شنی و مبل هپی چیر در کمترین زمان ممکن قابلیت تولید را دارد و فروش در تمامی شهر های ایران به صورت عمده و تکی امکان پذیر است

علاقه‌مندان برای خرید محصولات اینتکس می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۴۳۸۱۷۶۱ و ۴۴۳۸۱۷۵۴ تماس بگیرند و یا به آدرس سایت www.intexsho.com مراجعه فرمایند.

کد خبر 561081

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha