تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، در حالی راز جنایت تگزاسی در جاده کلات- مشهد را فاش کرد که  عاملان این جنایت وحشتناک متواری شده اند و تحت تعقیب پلیس هستند.

قتل با سلاح گرم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خراسان، دقایق اولیه بامداد سی و یکم اردیبهشت سال گذشته، جوان ۳۳ ساله ای سوار بر یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره ای در ابتدای جاده کلات به سمت منزلش حرکت می کرد که ناگهان در تاریکی شب، صدای وحشتناک شلیک گلوله، آرامش جاده مشهد- کلات را به هم ریخت. گلوله های آتشین سربی که از اسلحه کلاشینکف خارج می شدند پی در پی روی بدنه خودروی ۴۰۵ می نشستند و با شلیک هر گلوله سوراخی روی خودرو ایجاد می شد.

راننده جوان که از شدت ترس، فرمان را به هر سو می چرخاند تا از گلوله های آتشین در امان بماند، به حاشیه جاده کشیده شد به گونه ای که گویی کنترل فرمان را نداشت. فضای خلوت جاده به صحنه آتش بازی فیلم های گانگستری تبدیل شده بود و مهاجمان مسلح به صورت رگباری خودروی ۴۰۵ را به گلوله بستند.

شدت شلیک ها به حدی بود که شیشه های پژو با صدای وحشتناکی فرو می ریختند و بدنه آهنین خودرو، به آبکش فلزی شبیه شده بود. جاده به روی رانندگان عبوری نیز بسته بود که خودروی مهاجمان با چراغ های روشن در منطقه درگیری توقف کرد. در همین حال خودروی پژو ۴۰۵ راننده جوان نیز در شانه خاکی جاده متوقف شده بود که یکی از مهاجمان مسلح، پیاده به سوی راننده مجروح رفت و تیر خلاص را به پیکر او شلیک کرد.

لحظاتی بعد با فرار عاملان این جنایت تگزاسی از محل وقوع قتل، رانندگان عبوری با ترس و لرز، خودروهایشان را در کنار جاده نزدیک روستای خلق آباد متوقف کردند و با دیدن صحنه هولناک مرگ راننده پژو در پشت فرمان، بی درنگ با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند. طولی نکشید که گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در کنار قاضی ویژه قتل عمد عازم جاده مشهد- کلات شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

بررسی های مقدماتی نشان داد عاملان این جنایت تگزاسی، تیر خلاص را به سر راننده مجروح شلیک کرده اند به گونه ای که راننده نتوانسته حتی از خودرو خارج شود و پشت فرمان جان داده بود. در ادامه تحقیقات در اطراف محل جنایت، بیش از ۷۰ پوکه شلیک شده به دست آمد و جسد مقتول برای انجام معاینات دقیق به پزشکی قانونی انتقال یافت.

گزارش اختصاصی خراسان حاکی است، با مشخص شدن هویت راننده که حسن خورشاهی نام داشت، رصدهای اطلاعاتی کارآگاهان با دستور قاضی احمدی نژاد، به سوی افرادی کشیده شد که از مدتی قبل به صورت تلفنی او را تهدید می کردند. بنابراین تحقیقات پلیس روی جوان سابقه داری به نام  «جواد آفاق» متمرکز شد چرا که ردپای این فرد در ماجرای تهدیدهای هولناک تلفنی وجود داشت به همین دلیل بررسی های غیرمحسوس کارآگاهان درباره این مظنون آغاز و مشخص شد که او چند روز قبل از وقوع جنایت نیز در یک زمین خالی در اطراف میدان امام حسین(ع) به سوی راننده یک دستگاه خودروی سواری شلیک کرده است.

تحقیقات اطلاعاتی کارآگاهان نشان داد «جواد آفاق» که به جرم مواد مخدر تحت تعقیب قرار داشت به دلیل اختلافات قبلی با یک جوان به کمین او نشسته و سپس با اسلحه به سر آن جوان پشت فرمان خودرواش شلیک کرده بود که جوان مذکور به طور ناخودآگاه دستش را بالا برده و گلوله به دست او اصابت کرده بود.

بنا بر این گزارش، در حالی که تحقیقات پلیس به سرپرستی سرهنگ وحید حمیدفر (افسر پرونده) درباره اختلافات قبلی بین جواد معروف به «سپهر» ادامه داشت، ردپایی نیز از دو همدست دیگر او به نام های سیدنصرا... هاشمی و علی روشن به دست آمد که در صحنه جنایت تگزاسی جاده کلات نقش داشتند.

این گونه بود که قاضی احمدی نژاد دستور دستگیری متهمان به قتل را صادر کرد ولی آن ها که در مکان نامعلومی مخفی شده بودند چنین وانمود کرده اند که به افغانستان گریخته اند! با وجود  این مدتی بعد از وقوع این جنایت هولناک، یکی از برادران جواد نیز در درگیری با نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت خراسان رضوی از ناحیه دست در حالی مجروح و دستگیر شد که به طرف نیروهای انتظامی شلیک کرده بود. از سوی دیگر کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در بازرسی از منزل برادر بزرگ تر وی یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه حدود ۴۰ تیر جنگی کشف و ضبط کردند.

به گزارش خراسان، در حالی که ادامه تحقیقات نشان می دهد عوامل فراری این پرونده جنایی، مدتی قبل با راه بندان مسلحانه در جاده کلات اقدام به تیراندازی کرده اند، قاضی ویژه قتل عمد با صدور دستور درج بدون پوشش تصویر متهمان فراری جنایت تگزاسی در روزنامه خراسان از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی درباره مخفیگاه آنان دارند با پلیس ۱۱۰ یا تلفن های ۲۱۸۲۵۲۶۷ آگاهی یا ۰۹۳۵۷۲۳۱۰۹۴ تماس بگیرند.

کد خبر 560998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    19 0
    لاس وگاس بیشتر به مشهد میخوره تا تگزاس