جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به امضای آیت‌الله محمد یزدی به اظهارات سید کمال حیدری واکنش نشان داد و آحاد جامعه اسلامی را از «فتنه چنین افرادی» برحذر کرد.

آیت الله محمد یزدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در این بیانیه با بیان اینکه سید کمال حیدری که یک روحانی شیعه است و هر از گاه درباره محکمات اسلام و تشیع سخنانی ناروا مطرح می‌کند، تأکید شده: هرگز نباید سخنان نادرست ایشان را به پای دین و مذهب روحانیت و عالمان دینی به حساب آورند زیرا راهی را که این شخص پیش گرفته سرانجامی جز انحراف و گمراهی نیست.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره این روحانی شیعه که در برنامه‌های شبکه تلویزیونی کوثر نیز حضور داشته افزوده: بررسی سوابق نامبرده نشان می‌دهد وی انضباط و استقامت لازم را در تحصیل نداشته، فراگیری از استادان را به حد کفایت نرسانده است. نقش‌آفرینی‌های وی در یکی از برنامه‌های سیمای کوثر نیز به لحاظ توانایی علمی خود وی نبوده بلکه به واسطه اطلاعات و استناداتی بوده که گروهی متخصص در اختیار وی قرار می‌داده‌اند و او تنها آن را اجرا می‌کرده است.

گفته می‌شود که سید کمال حیدری در اظهارات اخیر خود انتقاداتی را درباره اقدام به «تکفیر باطنی» از سوی علمای شیعه مطرح کرده است که به زعم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حاصل برداشت‌های باطل او و نسبت‌ ناروا دادن به عالمان سلف رضوان‌الله تعالی علیهم است.

کد خبر 560970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 21
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • از ما چه نظر می خواهی ما داریم از گر سنگی می میریم IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    30 3
    ماازگرسنگی تمام شدیم
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    12 31
    سلام چنین کسی روبایدامامه اش برداشت وازروحانیت عزلش کرده تافتوای بیخود ندهد