تیم فوتبال بارسلونا ناکامی در فوتبال اسپانیا را جبران کرد و موفق شد با دوگل یوونتوس را در خانه اش شکست دهد.

بارسلونا

به گزارش همشهری آنلاین، با این پیروزی بارسلونا با ۶ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفت .در این بازی یوونتوس در غیاب رونالدو در خط حمله مثل همیشه پرتوان نبود.در این دیدار دمبله در دقیقه ۱۴ و مسی ۱+۹۰ از روی نقطه پنالتی برای بارسا گلزنی کرد.یوونتوسی‌ها در این بازی ۳ بار به گل رسید که داور به دلیل آفساید آن را مردود اعلام کرد. در بازی دیگر این گروه مصاف فرنس واروش و دینامو کیف هم با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

اما شیاطین سرخ انگلیس امشب بعد از فتح پاریس در بازی قبلی به یک پیروزی درخشان دیگر دست یافتند تا خاطرات تیم رویایی الکس فرگوسن در اذهان زنده شود.منچستر در اولدترافورد پنج بر صفر از سد لایپزیک گذشت تا خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود از این گروه معرفی کند. برای منچستر یونایتد در این دیدار گرین وود در دقیقه ۲۱، رشفورد ۷۴، ۷۸ و ۹۰ و مارسیال ۸۷ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. در بازی دیگر این گروه پاری سن ژرمن در ترکیه با دو گل باشاک شهیر را مغلوب کرد.هر دو گل پاریسی‌ها را مویزه کین در دقایق ۶۴ و ۷۹ به ثمر رساند. در این دیدار نیمار مصدوم و مجبور به ترک زمین شد.در گروه H منچستر با ۶ امتیاز در صدر جدول قراردارد.چلسی در روسیه میهمان کراسنودار بود و با ۴ گل پیروز شد.گل‌های آبی‌های لندن را هادسون اودوی ۳۷، ورنر (پنالتی - ۷۶)، زیاش ۷۹ و پولشیچ ۹۰ به ثمر رساندند.

چلسی با این پیروزی ۴ امتیازی شد و به صدر گروه E صعود کرد.در بازی دیگر این گروه سویا هم با یک گل از سد رن گذشت.

در گروه Fرویارویی بورسیا دورتموند و زنیت هم در غیاب سردار آزمون با برد دو گله زنبورها به پایان رسید.گل های دورتموند را سانچو ۷۸ و هالند ۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.در بازی دیگر این گروه کلوب بروژ و لاتزیو هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

کد خبر 560962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha