جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و هفته وحدت در دو بخش تکنوازی دف و مولودی‌خوانی در سنندج برگزار می‌شود.

جشنواره موسیقی خانقاهی

مشاور فرهنگی شورای شهر سنندج با تبریک فرارسیدن ماه ربیع و هفته وحدت به همشهری آنلاین گفت: شهر سنندج به عنوان شهر جهانی خلاق موسیقی و پایتخت دف و همچنین دارا بودن پیشینه بسیار در موسیقی خانقاهی و مولودی‌خوانی، جشنواره موسیقی خانقاهی را برگزار می‌کند.

منصور مرادی افزود: این جشنواره با همکاری و حمایت شورای شهر و شهرداری سنندج برگزار خواهد شد. به آثار برتر و برگزیده جشنواره جوایز نفیسی نیز تعلق خواهد گرفت. شرکت در این جشنواه برای همه دف‌نوازان و گروه‌های دف‌نوازی سراسر کشور آزاد است. همراهی یک مولودنامه‌خوان برای عزیزانی که به صورت گروهی قصد شرکت در این جشنواره را دارند الزلمی است. به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین رعایت موارد بهداشتی این جشنواره بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

مرادی ادامه داد: مدت زمان فایل‌های ارسالی در بخش تک‌نوازی دف یک دقیقه و در بخش مولودی‌خوانی ۳ دقیقه و آخرین مهلت برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۵ آبان‌ماه است. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به شماره همراه ۰۹۱۸۹۸۲۰۴۶۰ از طریق واتساپ ارسال کنند.

کد خبر 560840

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha