همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره ترامپ منتشر شد.

آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، همزمان با  نزدیک شدن به پنجاه و نهمین انتخابات آمریکا، کانال تلگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای ویدئویی از صحبت‌های معظم را منتشر کرد.

بخش هایی از بیانات معظم له را بخوانید:

«آمریکا آمریکاست، هر حزبی که سر کار آمد خیری به ما نرساند، شر رساندند. کسانیکه قبلا در راس حکومت آمریکا بودند، بیکار نبودند آنها هم خیلی علیه ما کار می کردند.  

یک نمونه اش قضیه سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ماست که نزدیک ۳۰۰ نفر را در خلیج فارس کشتند، یک نمونه دیگر حمله به سکوهای نفتی ما در جنوب کشور در زمان ریگان است. فهرست جنایات آمریکا نسبت به ملت ایران یک کتاب می شود.

ریگان از ترامپ، هم قوی‌تر بود و هم عاقل‌تر. ریگان هنرپیشه بود و بازیگری‌اش هم بهتر از ترامپ بود. امروز ریگان کجاست، جمهوری اسلامی کجاست؟

جمهوری اسلامی سال ۶۰ با جمهوری اسلامی سال ۹۰ زمین تا آسمان تفاوت دارد. امروز جمهوری اسلامی چند برابر زمان ریگان رشد و پیشرفت کرده است اما او در عذاب الهی گرفتار است و روحش هم مشغول مواخذه پس دادن به دستگاه عدل الهی است. جمهوری اسلامی به توفیق الهی سرپا خواهند ماند و اینها داغ ضعیف شدن جمهوری اسلامی بر دلشان خواهد ماند.»

کد خبر 560716

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    7 8
    انشاء الله که این ملعون روانی ترامپ قمارباز هم بزودی به سلفش ریگان می پیوندد.