رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از برگزاری کنسرت در جزیره کیش با ظرفیت پذیرش ۳۰ درصدی و ضرورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم خبر داد.

پروتکل بهداشتی برگزاری کنسرت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش صبح امروز (ششم آبان) گفت: اجرای کنسرت مستلزم رعایت دقیق ضوابط بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی میان آحاد جامعه است و در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط بهداشتی نسبت به توقف اجرای برنامه‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: هم‌زمان با اجرای گام سوم رعایت و حفظ فاصله‌گذاری هوشمند، بازرسان بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی بر اجرای ضوابط بهداشتی در محل برگزاری کنسرت‌ها نظارت می‌کنند.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به اینکه براساس بازدیدهای مستمر و شبانه‌روزی بازرسان بهداشت محیط از سطح جزیره کیش شاهد افزایش رعایت ضوابط بهداشتی ابلاغ‌شده از سوی شورای سلامت کیش در اماکن عمومی هستیم، توضیح داد: برای رسیدن به یک ثبات نسبی در این منطقه باید پروتکل‌های بهداشتی با جدیت تمام در بخش حمل‌ونقل عمومی جزیره رعایت شود.

به گفته رضانیا، نقش رسانه‌ها، صداوسیمای کیش و تبلیغات فضای شهری در فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی میان اقشار مختلف جامعه می‌تواند در مقابله و پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا نقش مؤثری داشته باشد.
 

کد خبر 560596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha