عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به برگزاری جشن و تجمع در شهر مشهد گفت: از مردم و مسئولین تعجب می‌کنم که بعد از این همه مدت چرا اجازه می‌دهند چنین اتفاقاتی رخ دهد.

مینو محرز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مدارا، برگزاری یک جشن با حضور علی‌اکبر رائفی‌پور که عصر روز گذشته در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، واکنش های بسیار زیادی را به دنبال داشت.

دکتر مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به برگزاری جشن بیعت و تجمع در شهر مشهد گفت: از مردم و مسئولین تعجب می کنم که بعد از این همه مدت چرا اجازه می دهند که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

وی ادامه داد: گویا برخی هنوز باور ندارند که این بیماری به صورت وحشتناک در کشور زیاد شده است و نباید اجازه برگزاری تجمعات را داد. فقط می توان متاسف بود.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: فقط می توانم بگویم که متاسفم! کسانی که چنین تجمعی را در مشهد ایجاد کردند مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

بتول گندومی عضو شورای  شهر مشهد در همین رابطه به خبرنگار مدارا گفت که این مراسم مجوز نداشته و خودسرانه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 560464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 376
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آشنا IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    کاش به قدر ارزنی هم جرات داشتید و به تجمع در تهران و مشهد بابت تشییع جنازه مرحوم شجریان هم عکسل العمل نشان میدادید که جماعتی نفس به نفس هم و با فاصله های چند سانتی متری حضور داشتند!
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    یک دوربین بدست تلویزیون رو بفرستید تا اونایی که مسافرت میرن مصاحبه تهیه کنند تا عواقب نادانی تون رو بندازید گردن مسافرتها
  • بنده ی خدای توانا ومهربان AE ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 3
    خانم محرز، لطفا مغرضانه نظر ندید، مراسم استاد شجریان را نادیده گرفتید؟ حالا بی شرمانه دوباره دهن باز میکنید به سخن، همتون خجالت بکشید
  • بنده ی خدا IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 5
    به نام خدا سلام بعضی ها فکر می کنند با ریش عمامه شعار وظواهر دین امام زمانی شده اند درصورتی که دیندار واقعی کسی است که قبل از عمل به ظواهزدین در درونش آزاده باشدوگرنه می شودخوارج، داعش، القاعده ومی ترسم بگویم و... همین شیوه ی غلط ما نوع انسان است که قرن ها ما را از پرتو افشانی خورشید پشت پرده ی غیبت محروم ساخته است تاروزی که ما بزرگ نشویم وبصیرت وآزادگی پیدا نکنیم یقینا خداوند ما را ارحضور علنی جانشینش بر زمین محروم خواهد کرد چون ما ازدو پیامبر که یکی عقل ودیگری وحی که کمال آن امامت 12 معصوم(س) است غفلت کرده ایم. خدایا بصیرت وآزادگی را به عقل، جسم، روح، افکار، عقاید وباور های مادی ومعنوی مان عنایت بفرما تا لایق پرتو افشانی خورشید پشت پرده ی غیبتمان حضرت امام مهدی(غجل ا...) باشیم. یا علی «اللهم عجل لولیک الفرج»