مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

امروزه، محتوای زیادی در سایت های خبری منتشر می‌شود که پیوند واقعی و درستی به منبع اصلی ندارند. به طور کلی، ذکر شدن نام برند شما در اخبار اتفاق خوبی محسوب می‌شود، اما از نظر سئو به وب سایت شما کمک چندانی نخواهد کرد. دقیقا اینجاست که لینک بیلدینگ مفید و پرکاربرد خواهد بود.

image-20201026131917-1.jpeg

به سادگی نمی‌توانید بک لینک‌های با کیفیت را برای صفحات وب سایت خود دریافت کنید، اما می‌توانید به راحتی با رپورتاژ اگهی کار خود را شروع کنید.  دقیقا به همین دلیل است که لینک بیلدینگ از طریق رپورتاژ اگهی راهی عالی برای تأثیرگذاری بر سئوی سایت شماست.

لینک بیلدینگ چیست؟

هدف از لینک بیلدینگ این است که در وب‌سایت های دیگر دیده شوید. ممکن است خیلی مهم به نظر نرسد، اما اینکار بسیار مهم و تاثیر گذار است. لینک‌ها نه تنها به کاربران کمک می‌کند تا محتوای مرتبط را بین صفحات وب جستجو کنند بلکه توسط موتورهای جستجوگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. موتورهای جستجوگر از لینک‌ها استفاده می‌کنند تا وب سایت‌های جدید را شناساسی کرده و در مورد رتبه بندی آنها در صفحه نتایج تصمیم گیری کنند.

هرچه سایت شما بیشتر دیده شود، کسب و کارتان بهتر خواهد شد - و لینک بیلدینگ می‌تواند به شما کمک کند دقیقاً به همین مزیت دست پیدا کنید. فراموش نکنید که اینترنت پر از محتوا است و امروزه با افزایش بازاریابی محتوا و کارهای مربوط به سئو ، این محتوا سازی بیشتر نیز شده است.

ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که ندانید کجا باید به دنبال اطلاعات معتبر بگردید و مطمئناً گروه هدف شما نیز همین احساس را تجربه می‌کنند. به همین دلیل داشتن یک وب سایت خوب با طراحی درست و تولید محتوای زیاد اگر به درستی تبلیغ نشود، کاملا بی فایده است. علت این موضوع ساده است؛ اگر سایت شما تبلیغ نشود ممکن است افراد هرگز از وجود آن با خبر نشوند. لینک بیلدینگ می‌تواند به شما کمک کند تا شرایط را تغییر دهید.

استراتژی های لینک بیلدینگ چیست؟

برای انجام لینک بیلدینگ، تکنیک‌های مختلفی وجود دارد. شما همیشه باید روش‌های مختلف را امتحان کنید و سپس روش مناسب خود را انتخاب کنید. از نظر بسیاری از کارشناسان سئو، لینک بیلدینگ یکی از دشوارترین و وقت گیرترین قسمت کارهای روزمره‌ی آنهاست. با این وجود نباید دلسرد شوید - این مساله نشان می‌دهد اگر بتوانید در لینک بیلدینگ موفق شوید، در واقع به راحتی از رقبا پیشی می‌گیرید.

در اینجا نحوه استفاده از استراتژیهای مختلف لینک بیلدینگ را برایتان شرح می‌دهیم:

با لینک‌های داخلی شروع کنید. این لینک‌ها یک صفحه وبسایت شما را به صفحه دیگر آن ارجاع می‌دهد. اگرچه اغلب از آن چشم پوشی می‌شود، اما لینک‌های داخلی راهی مناسب برای شروع راه لینک بیلدینگ محسوب می‌شود. لینک‌های داخلی کمک می‌کنند تا بازدیدکنندگان وب سایت شما، محتوای بیشتری از آن (و بنابراین محصولات یا خدمات آن) را بررسی کنند. در واقع با این کار، پیج آتوریتی خود را بهبود می‌بخشید و به کاهش ضریب بازگشت کمک می‌کنید.

محتوای با ارزش و با کیفیت بسازید تا افراد تشویق شوند در وبلاگ‌ها، وب سایت‌ها یا پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود به آن لینک دهند. اگر یک مطلب جالب را به خوبی تبدیل به محتوا کنید، در معرض دید افرادی قرار می‌گیرید که به دنبال آن محتوا هستند. هر چقدر مردم بیشتر شما را ببینند، بهتر است. هدف نهایی شما باید این باشد که به اینفلوئنسرها یا منابع محبوب دسترسی پیدا کنید و از آنها بک لینک بگیرید.

از سایت‌های گزینش محتوا و اشتراک اجتماعی استفاده کنید. سایت‌های تولید محتوا مانند VIRLAN به کاربران این امکان را می‌دهند تا موضوع مورد علاقه خود را برای مرور و به اشتراک گذاری انتخاب کنند.

از طرف دیگر، سایت‌های بوکمارکینگ به شما این امکان را می‌دهند تا با بک لینک به وب سایت خود، محتوای‌تان را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید و آن را ویرایش کنید. می‌توانید با سایت‌های Medium و Reddit شروع کنند.

روی خرید رپورتاژ اگهی سرمایه گذاری کنید - به جای تبلیغات عادی، مقالات و بلاگ‌های حرفه‌ای و درست را خریداری کنید. تولید محتوای ارزشمند مهم است اما مهم تر از آن این است که بتوانید بک لینک معتبری دریافت کنید. رپورتاژ اگهی به شما این امکان را می‌دهد که هر دوی این موارد را در اختیار داشته باشید. بعلاوه، اگر به خوبی انجام شود، تأثیر بسیار مثبتی روی آتوریتی و تأثیرگذاری شما خواهد داشت.

آیا رپورتاژ اگهی ارزش این تلاش را دارد؟

قطعاً. همانطور که قبلاً اشاره شد، حتی ایجاد محتوای بسیار با کیفیت تضمین بهبود کار شما نیست. مخصوصا اگر شناخت کافی و درستی از لینک بیلدینگ نداشته باشید. اما رپورتاژ اگهی به شما کمک کنند تا به راحتی مورد توجه قرار بگیرید. این کمک، به ویژه در ابتدای راه بسیار موثر خواهد بود.

با توجه به اینکه محتوای بسیار زیادی هر روزه منتشر می‌شود، برندها اغلب برای شناساندن محصولات و خدمات خود، به تبلیغات بومی روی می‌آورند. تبلیغات بومی یا تبلیغات همسان این روزها گزینه جالبی برای برندها محسوب می‌شود زیرا از نظر طراحی، موضوع و لحن صدا با محتوای صفحه همخوانی دارد. ممکن است این همخوانی آنقدر زیاد باشد که محتوای منتشر شده حتی به تبلیغات شباهتی نداشته باشد. مقالات تحت حمایت به عنوان یکی از واحدهای تبلیغاتی نمونه بسیار خوبی از چنین تبلیغاتی را ارائه می دهند.

این یک روش کاملا منحصر به فرد برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما است. شما با انتشار محتوای مناسب و همسان تصویر برندتان را به عنوان یک متخصص به مخاطب ارائه می‌کنید. متعاقبا آگاهی از برند شما افزایش می‌یابد و بازدید وب سایت شما نیز بیشتر می‌شود. این راه را جایگزین تبلیغات و بنرهای شلوغ و نامنظم و آزاردهنده کنید.

جالب اینجاست که رپورتاژ اگهی گاها خطرناک تلقی می‌شود. باورهای غلط زیادی در مورد آنها وجود دارد که دلایل منطقی و صحیحی پشت آنها نیست.

رپورتاژ اگهی  چیست و چگونه می‌توانید از آنها بهره مند شوید؟

منظور از این پست هر نوع پستی است که برای انتشار آن، هزینه‌ای پرداخت شده است. در واقع، به برخی از سایت‌های خارجی مبلغی را پرداخت می‌کنید تا در توسط مخاطبین آن شناخته شوید.

مسئله این جاست که "خرید لینک برای دستکاری رتبه بندی موتور جستجوگر" ممنوع است و حتی ممکن است دچار جریمه گوگل شوید! در گذشته، کمیت خیلی بیشتر از کیفیت اهمیت داشت و سئوی به اصطلاح "کلاه سیاه" بسیار محبوب بود. امروزه، گوگل سعی می‌کند از چنین فعالیت‌هایی جلوگیری کند و به کیفیت منابعی توجه می‌کند که لینک‌های فراوانی دارند. با همه اینها، اگر هدفتان نقض خط مشی Google نیست و قصد دارید محتوای مربوطه را ارائه دهید، رپورتاژ اگهی کاملاً قابل قبول است و بابت آنها مجازات نمی‌شوید.

آنچه کار را ساده‌تر می‌کند و همه شبهات احتمالی چنین محتوایی را برطرف می‌سازد، این است که علامت اسپانسر شده را روی رپورتاژ خود قرار دهید. اگر کانلا واضح باشد که شخصی برای یک پست هزینه‌ای پرداخت کرده، دیگر مشکلی نخواهد بود. این مساله اغلب توسط خود نویسندگان و یا ناشرذکر می‌شود. شما به عنوان یک نویسنده، در قبال گوگل و خوانندگان خود مسئول هستید و باید این مطلب را ذکر کنید.

این کار چه کمکی به برند شما می‌کند؟

بعد از این کار، مطمئناً بیشتر منشن می‌شوید. حتی ممکن است این منشن‌ها برای افزایش اعتبار دامنه کافی باشد. در حقیقت، منشن بدون لینک یک برند را مشابه هایپرلینک‌ها در نظر می‌گیرد.

جدا از موارد ذکر شده، شما فرصتی خواهید داشت تا بیشتر دیده شوید و مخاطبان بیشتری پیدا کنید. به خصوص اگر پست شما در یک منبع معتبر نشان داده شده باشد. منتشر شدن در یک منبع معتبر خود دال بر کیفیت بالای محتوای شماست و در نتیجه توجه بیشتری را جلب می‌کند. شاید وب سایت شما لینک نشود، اما اگر متن خوب باشد مطمئناً در یاد خوانندگان می‌ماند. بسته به محبوبیت منبع، احتمالا بهتر در معرض دید قرار می‌گیرید. فقط یادتان باشد حتما به کیفیت منبع و به گروه هدف آن توجه کنید. زیرا در این صورت، افراد نه تنها به محتوای شما بلکه به خدمات و محصولات شما نیز توجه می‌کنند.

از همه مهمتر، افزایش آگاهی مخاطبین از برند شما، ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت شما هدایت می‌کند. هرچه صفحه شما از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، برای کسب و کار شما بهتر است. این ممکن است به خودی خود بر روی رتبه شما در موتورهای جستجو تأثیر نگذارد، اما به طور حتم مخاطب و بازدید بیشتری کسب می‌کنید. همه چیز به اهداف و بودجه شما بستگی دارد.

خرید رپورتاژ اگهی سایت های معتبر

خرید رپورتاژ اگهی موثرترین روش لینک بیلدینگ است. بنابراین اگر قیمت رپورتاژ آگهی انتشار خیلی زیاد نباشد، قطعاً امتحان آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته در صورتی که مخاطبین هدف و کیفیت سایت استاندارد و قابل قبول باشد.

هنگام انتشار رپورتاژ اگهی باید به چه مواردی توجه کنید؟

اگر به دنبال فرصت‌های اسپانسرینگ برای انتشار رپورتاژ هستید، همیشه به منابعی که چنین امکانی را ارائه می‌دهند توجه کنید. چند سوال وجود دارد که می‌توانید قبل از انجام این کار از خود بپرسید:

محبوبیت این وب سایت چقدر است؟ (می‌توانید آمار، اعداد، میزان بازدید ماهانه، اعتبار دامنه، زمان کاربر در صفحه و رنک وبسایت در صفحه نتایج موتور جستجو را بررسی کنید)

مقاله من چه قدر می‌تواند باشد؟

آیا بک لینک دریافت می‌کنم یا خیر؟ اگر دریافت می‌کنم، چند لینک؟ انتشار در این وبسایت چقدر طول می‌کشد؟ مقاله من چه مدت زمانی در سایت خواهد ماند؟

آیا فرم‌های اضافی یا تبلیغاتی در دسترس است (به عنوان مثال، مقاله شما می‌تواند در رسانه‌های اجتماعی بیشتری تبلیغ شود، مثلا خبرنامه‌ها و غیره)؟

همیشه توصیه می‌شود ابتدا چند منبع پیدا کنید که پست‌های مهمان را می‌پذیرند. سپس شرایط آنها را مقایسه کنید و ببینید بهترین مورد برای شما کدام است. اگرچه تحقیق در مورد چنین منابعی دشوار به نظر می‌رسد .

شما می توانید از شبکه‌ها و پلتفرم‌های ویژه استفاده کنید تا مقالات حمایت شده را در دسترس شما قرار دهند.

کمپین های ویرلن بهترین راهکار است

ویرلن می‌تواند به شما کمک کنند تا سایت‌های معتبری را برای معرفی شدن پیدا کنید.  چرا این کار مهم است؟ زیرا صفحات وب بسیاری وجود دارد که پر از اسپم هستند و به احتمال زیاد مخاطبان مناسب (یا هر مخاطبی ) را جذب نمی کنند. اما این تنها مسئله نیست.

با انتشار رپورتاژ خبری در چنین سایت‌هایی و دریافت بک لینک به سایت خود، ممکن است توسط Google جریمه شوید. در این صورت، لینک بیلدینیگ نه تنها به درد شما نمی خورد، بلکه مسیر پیشرفت شما را به مخاطره می‌اندازد.

از طریق برخی پلتفرم‌های رپورتاژ اگهی ، حتی می‌توانید مقاله خریداری کرده و سپس فرصت های انتشار رپورتاژ اگهی را بررسی کنید. در این صورت حتی نیاز به نوشتن مطلب هم نیست. اما بهتر است همیشه حداقل یک استراتژی محتوا داشته باشید.

از آنجایی که لینک بیلدینگ توجه زیادی را به خود جلب کرده است، روش‌های زیادی برای انجام آن معرفی شده و هنوز هم در حال معرفی است. اطمینان حاصل کنید که همیشه روی کیفیت (و نه کمیت) تمرکز دارید. انتشار محتوای شما در سایت‌های مناسب باید اهمیت زیادی داشته باشد - و لینک بیلدینگ با رپورتاژ اگهی به شما امکان می دهد ناشر را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

برای مطالعه مقالات مرتبط به سایت ویرلن https://www.virlan.co/news  مراجعه کنید.

کد خبر 560254

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha