تالار شیشه ای امروز دوشنبه ۵ آبانماه را با افتی سنگین شروع کرد و به پایان رساند و شاخص کل با افت ۳۷ هزار و ۴۶۵ واحد بر سکوی یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد نشست.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۷ هزار و ۴۶۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۷۷۹ واحد کاهش به رقم ۳۸۴ هزار و ۳۴۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۶۵۴ هزار و ۱۴۲ معامله به ارزش ۶۰ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران، بانک ملت و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۰۵ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۴۷۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۷۰ هزار و ۵۱۹ معامله انجام داده‌اند که ۲۵ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، فرابورس ایران و گروه توسعه مالی مهر آیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 560240

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha