علی کریمی هافبک آبی‌ها برای رد کردن پیشنهاد سپاهان و ادامه حضور در استقلال خواسته عجیبی را مطرح کرده است.

علي كريمي

به گزارش همشهری آنلاین ماجرای استقلال و علی کریمی به قدری کش‌دار شده که می‌توان رکورد طولانی‌ترین مذاکره برای تمدید را به نام هافبک استقلال ثبت کرد. کریمی که پیش از پایان لیگ اعلام کرده بود قصد دارد فصل آینده را در خارج از ایران به فوتبال خود ادامه دهد بعد از گذشت ۳ ماه و یک دور  کامل در خاورمیانه و ترکیه حالا در دوراهی سپاهان و استقلال گیر کرده است.

کریمی که گفته می‌شود با پیشنهاد بالای سپاهان وسوسه شده تا دوباره راهی اصفهان شود در نهایت به مدیران استقلال برای مذاکره نهایی چراغ سبز نشان داد. اما خواسته غیرمعقول او برای ادامه حضور در جمع آبی‌ها فعلا این مذاکرات را به بن‌بست رسانده است. 

گفته می‌شود کریمی برای حضور در استقلال خواستار بند فسخ قرارداد در صورت داشتن پیشنهاد خارجی شده است. موضوعی که البته در فوتبال ایران چیز عجیبی نیست و در پایان همین فصل چند بازیکن استقلال و پرسپولیس با استفاده از چنین بندهایی راهی قطر شدند. اما این همه خواسته هافبک استقلال نیست. کریمی برای رد کردن پیشنهاد بالای سپاهان و ادامه حضور در جمع آبی‌ها خواستار این شده که نه تنها با پیشنهاد خارجی امکان فسخ داشته باشد بلکه برای جدایی از این تیم مبلغ رضایتنامه هم پرداخت نکند.  در واقع هافبک آبی‌ها به دنبال جبران ضرر مالی رد کردن پیشنهاد سپاهان است. استقلال اگر زیر بار تمدید قرارداد کریمی با این شرایط برود در واقع یکطرفه ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران را به امضا رسانده است. بپیش روی بازیکنان ایرانی در ارائه خواسته‌های عجیب برای تمدید قرارداد هر سال رنگ و بوی جدید به خود می‌گیرد.

فوتبال در همه  جای دنیا قاعده و قانون مشخص دارد. هر چه قدر ستاره بزرگتر، دریافتی‌اش بیشتر و البته رقم فسخ قراردادش هم سنگین‌تر. ماجرای مسی و بارسلونا همین اواخر  ثابت کرد بهترین بازیکن تاریخ هم چاره‌ای به جز تسلیم در برابر مخالفت باشگاه با جدایی اش ندارد. اینجا اما ستاره‌های «لوگوبوس» دوروزه وطنی با یکی دو فصل درخشش ادعای «کم نگذاشتن» دارند و جدایی را حق مسلم‌شان می‌دانند.

کد خبر 560144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م نوری IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    عدم تجربه و ناکارآمدی مدیران ارشد در تصمیم گیری ها از جمله ممنوعیت قرارداد با بازیکن خارجی زمینه سو استفاده دلالان و برخی از بازیکنان را بهمراه داشته و دارد