یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مگر در اوایل مجلس رهبری نفرمودند که این رفتارها خلاف است پس چرا آقای ذوالنوری که در قم معروف به شیخ ساده لوح است، مجددا در شب شهادت امام رضا با انتشار فایل تصویری چنین اظهاراتی را بیان کرد؟

محمد مهاجری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از برنا، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در رابطه با توصیه و تأکید رهبری مبنی بر تعامل با دولت و پرهیز از هتک حرمت و توهین گفت: هتک حرمت و اسائه ادب طبق فرموده رهبری حرام است، نمایندگان مجلس به ویژه کسانی که معمم و روحانی هستند قطعا در حوزه های علمیه این آموزه های اخلاقی را آموخته اند و عالمانه و عامدانه هتک حرمت می‌کنند، نمایندگان پای خود را از دایره تقوا بیرون گذاشته اند و عملا صلاحیت خود را برای ادامه نمایندگی مجلس از دست داده اند. 

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان از این به بعد در جهت تعامل با قوه مجریه پیش خواهند رفت؟ گفت: خیر؛ اینها سکوت نمی کنند. ما اصولگراها در چنین مواردی جسارت و لجاجت داریم که دستور رهبری را هم ملاحظه نمی کنیم و بعید نیست، مجددا چند صباح دیگر به طرق و روش دیگر چنین رفتارهایی تکرار شود. مگر در اوایل مجلس رهبری نفرمودند که این رفتارها خلاف است پس چرا آقای ذوالنوری که در قم معروف به شیخ ساده لوح است، مجددا در شب شهادت امام رضا با انتشار فایل تصویری چنین اظهاراتی را بیان کرد؟

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: چنین اخلاقی را در نمایندگان نمی‌بینم که درصدد عذرخواهی از دولت برآیند. 

کد خبر 560095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 18
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • جاوید CA ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    7 18
    جناب مهاجری که فکر نمیکنم اصولگرا باشید چون همیشه ضد اصولگرایی حرف میزنید .قطعا شما نفوذی بین اصولگراها هستید .جالبه دولت رو طلبکار هم کردن .بابا همین مصلحتهای بی خاصیت در طول این چهل سال باعث بروز اینهمه فساد و عدم برخورد با فاسدین و آقا زاده ها شد.بت سازی از آدمها باعث شد اونها حاشیه امن برا خودشون درست کنن .الان هم کاری کردن که روحانی و دولت با قدرت بیشتری در جهت نابودی ایران تلاش کنن .این مصلحتها به نفع کیست ؟قطعا برای مردم نیست ! .دین و ایمان مردم بر باد رفته ،کمر ملت خم شده ،اون دنیا چه کسی جوابگو خواهد بود ؟جناب مهاجری شما مگر رهبری رو قبول دارید؟چرا در برجام رهبری ملاک نبود؟چرا در قضیه اقتصاد مقاومتی و توجه به درون ،رهبری رو ملاک قرار ندادید؟ و خیلی مسائل دیگه .آقایون هر جا که به نفعشون باشه از امامان و رهبری مایه میذارن .جاسوس و نفوذی جماعت ...و... هستند .مهاجری همیشه میگه ما اصولگراها !!!!!!عزیزم تو جاسوسگرا ،نفوذی گرا و فضولگرا هستی .
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    29 8
    مجلس بیخاصیت دستوری فقط هزینه اضافیست هیچ اختیاریازخودندارد
    • رضا IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      6 3
      اینا همش هتک حرمت بود که رهبری آن را حرام دانستند جای تعجب است که همشهری، با وجود فتوای صریح رهبر انقلاب، باز هم به خودش اجازه میدهد که این هتک حرمتها (نمونه اش اتهام جاسوسی به آقای مهاجری است) را منتشر نماید.
  • گمنام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    21 5
    دوست عزیزیه طوری میگی اصولگرا که انگاراصولگراهاشق القمرکردند وضع امروزمردم خاصل تفکرات ودهان دریدگیهایی امثال این اصولگراهاست فقط بلدن حرف مفت بزنن وتوییت کنن.مغزوسوادی توسرشون نیست الحمدلله درودبرروخانی
  • جاوید IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    17 9
    هم ریاست جمهوری هم مجلس هردو بی خاصیت و فرو سک خیمه شب بازیند. هر دو سکوی پرتاب و جایی واسه پول درآوردن آقایونه. هر کی اومد هم ول کن نبود و جا خشک کرده توی نظام. بیخودی خون خودتونو کثیف نکنید.