بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه «اثرات شوکربرقی و اسپری فلفل روی بدن و یا صورت مهرداد سپهری نبود، اما روی گردن او آثار ضربه بود»، گفت: دررابطه با علت مرگ مهرداد سپهری باید پزشک قانونی نظر بدهد. 

مرگ جوان

به گزارش همشهری  آنلاین به نقل از ایسنا، قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد درخصوص جزئیات مرگ مهرداد سپهری که در جریان بازداشت توسط پلیس در شهرک حجت مشهد فوت کرد، گفت: تحقیقات ما در خصوص مرگ مهرداد سپهری هنوز تکمیل نشده است. افراد محل مدعی بودند که این فرد با خانواده همسر خود درگیر شده است.

وی افزود: در روز حادثه، بین مردم محل، خانواده او و مهرداد سپهری درگیری و ضد و خورد شده است. بعد از تماس خانواده او با پلیس، پلیس به آن‌جا می‌آید. گفته می‌شود که پلیس بعد از مهارکردن مهرداد سپهری، به او اسپری فلفل و شوکر زده است.

وجود آثار ضرب و جرح در بدن مهرداد سپهری

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: ما کارهای پزشکی قانونی جسد مهرداد سپهری را انجام دادیم. آثار ضرب و جرح زیادی روی گردن و آثار مختصری از ضرب و جرح روی بدن این فرد بود. آثار بیشتری از ضرب و جرح دیگری روی بدن متوفی نبود.

 احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: اثرات شوکربرقی و اسپری فلفل روی بدن و یا صورت مهرداد سپهری نبود. روی گردن او آثار ضربه بود. دررابطه با علت مرگ مهرداد سپهری باید پزشک قانونی نظر بدهد. 

وی تاکید کرد: اینکه که گفته می‌شود در بدن مرحوم، سم فلفل وجود داشته، صحت ندارد چرا که تاکنون پزشک قانونی علت مرگ را متوجه نشده است که بخواهد اظهار نظر کند. اظهار نظر درخصوص این موضوع زیاد است. 

رفتار پلیس بعد از مهار فرد درست نبوده است 

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد عنوان کرد: وقتی پلیس این فرد را مهار کرده، چنین رفتاری صحیح و درست نبوده است. آن‌ها مدعی هستند که هرکسی در محل این فرد را کتک می‌زده است. چه مردم  و چه پلیس، فرد را زده باشند، این کار صحیح نیست چرا که این فرد مهار شده بود.

 احمدی‌نژاد بیان کرد: گفته می‌شود وضعیت مهرداد سپهری طوری بوده که همه او را کتک می‌زدند. من و هیچکس دیگری چنین رفتاری را تایید نمی‌کنیم. 

رفتار پلیس به دلیل حرف‌های نامربوط مهرداد سپهری بوده است 

وی گفت: من احتمال نمی‌دهم که مرحوم مهرداد سپهری با دست بسته نیز حمله کند. وقتی دست فرد بسته شده یعنی مهار شده است. این برخورد بیشتر برای این بوده که او حرف‌های نامربوط می‌زد. در غیر این صورت این رفتار توجیه دیگری ندارد.

پرونده به دادسرای نظام فرستاده شده است 

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه «قاعدتا این رفتار از پلیس به دلیل حرف‌هایی که او می‌زد، بوده است»، اظهار کرد: ما باید منتظر علت فوت از طرف پزشک قانونی باشیم. زمانی که این پرونده به ما اعلام شد، ما کارهای پزشک قانونی آن را انجام دادیم. چون موضوع نظامی است، پرونده به دادسرای نظام فرستاده شد. 

قاضی احمدی‌نژاد درخصوص ادامه تحقیقات این پرونده، ادامه داد: تحقیقات این پرونده با دادسرای نظام است.

وی درخصوص نظر خانواده مهردادسپهری در این زمینه، بیان کرد: خانواده مهرداد سپهری از رفتار پلیس و مردم محل درخصوص این اتفاق شاکی هستند. باوجود اینکه خانواده خودش، او را زده بودند بازهم آن‌ها از پلیس و مردم حاضر در آن‌جا ناراضی بودند. 

کد خبر 560007

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 31
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    32 0
    آخه ضد و خورد یعنی چی؟؟؟؟ همشهری جان خواهش می کنم یک نفر رو استخدام کنید غلط های املایی رو تصحیح کنه.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    138 6
    درود بر نظام مردم سالار دینی ،
  • محمد IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    فقط همین رفتار پلیس درست نبود؟؟!!! این یک جنایته فردی به قتل رسیده واقعا شرم آوره . فقط یک لحظه فکر کنید با اعضاء خانواده شما چنین رفتاری شده
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    46 5
    شاید کسی بچه اش را کتک بزند ولی ایا این مجوز کتک زدن بچه توسط افراد غیر میشود؟
  • سینا IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    من فیلمشو دیدم. واقعا بهش شوکر زدند وقتی که دستش بسته بود!!!
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    حاجی !!!! شوکر مگر آثار داره . تو فیلم کاملا مشخصه که چندین نوبت پلیس به این بدبخت شوکر زد . فکر کردی مردم کورند ؟ البته مردم انتظار ندارند که عدالت اجرا شود و هر طور شده قضیه را ماست مالی میکنند . چون نیروی انتظامی یکی از حکومتهای صاحب قدرت در ایران است .
  • کاوه IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    راستی جرج فلوید چکاره بود؟!؟!