مجموع نظرات: ۵
یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
۰ نفر

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تحقیقات ویژه پیرامون مرگ مرد جوان مشهدی که گفته می‌شود در درگیری با پلیس جان باخته با انجام تحقیقات از مامور پلیس ادامه دارد و دستور ویژه در این خصوص صادر شده‌ است.

مرگ جوان

به گزارش همشهری‌آنلاینبه نقل از ایرنا؛ سردار محمد کاظم تقوی افزود: در پی ارسال گزارش مرگ مردی جوان و انتشار تصاویری از زمان دستگیری متهم با ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل در شبکه های معاند، به محض دریافت گزارش و قبل از انتشار تصاویر مربوط به این واقعه از رسانه‌ها، دستورات ویژه به رییس بازرسی پلیس استان برای پیگیری سریع پرونده و روشن شدن چرایی و علت آن صادر و تحقیقات با احضار مامور انتظامی آغاز شد.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ادامه داد: موضوع به صورت ویژه بررسی و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی نیز دیشب در خبری از تشکیل پرونده‌ای درخصوص مرگ یک جوان در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

بنا به گفته مهدی اخلاقی، پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده‌اند و دستور نمونه برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی صادر شده‌ است.

دیروز تصاویر درگیری بین مرد جوان و مامور کلانتری در شهرک حجت مشهد منتشر شد که بعد مشخص شد درگیری روز ۲۷ مهر ماه گذشته رخ داده است. 

کد خبر 559964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha