تالار شیشه ای امروز شنبه سوم آبانماه را با افتی سنگین شروع کرد و به پایان رساند. شاخص کل با کاهش ۳۸ هزار و ۳۰۵ واحدی به کانال ۱.۳ میلیون واحد بازگشت و در پایان معاملات بر سکوی یک میلیون و ۳۷۴ هزار واحد نشست.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۸ هزار و ۳۰۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۷۴ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۷۶۲ واحد کاهش به رقم ۳۸۹ هزار و ۱۱۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۳۵۹ هزار و ۲۶۵ معامله به ارزش ۳۴ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۹۴ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۶۷۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۲۹ هزار و ۶۴۳ معامله انجام داده‌اند که ۱۲۵ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

کد خبر 559774

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha