مجموع نظرات: ۱
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

بهزاد حسین عباسی یکی از مدرسان باتجربه و باسابقه 18 ساله در زمینه تدریس و مدیریت آموزشی ست که در شهرهای تهران ، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان فعالیت نموده است و به عنوان مدرس دوره های مدیریت و کسب و کار و حوزه دیجیتال مارکتینگ است.

image-20201024102700-1.png

 استاد بهزاد حسین عباسی که توانسته است به عنوان مدرس فروش ،مدرس بازاریابی ، مدرس دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ طی این سال ها به کسب علم و دانش بپردازد و انبوهی از تجربه ها را بدست بیاورد. هم اکنون مدرس دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ است که قطعا این دوره ویژگی های منحصر به فردی خواهد داشت. بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ این امکان را به بنگاههای اقتصادی خواهد داد تا بتوانند تبلیغات خودشان را با هزینه های کم انجام بدهند و البته بهترین و بیشترین بازخورد را دریافت کنند. 

از جمله اصلی ترین خصوصیت های دیجیتال مارکتینگ بالا بردن میزان بازدهی با کاهش میزان هزینه های تبلیغاتی می باشد. مدیران دیجیتال مارکتینگ وظیفه دارند تا برنامه های را بازاریابی اینترنتی را در یک پروسه کوتاه مدت و بلند مدت تدوین و اجرا کنند و پس از آن کمپین بازاریابی آنلاین شان را نیز ارزیابی و انالیز نمایند. اگر می خواهند به هدف های شرکت برسند باید حتما ارزیابی ها و آنالیزها را به درستی انجام بدهند. از جمله خصوصیت های بازاریابی آنلاین افزایش میزان خلاقیت در شرکت بوده و سبب می شود تا ارتباط بین شرکت و مخاطبان به نحوه ی صحیح انجام گردد و این ارتباط بهتر شود. در دوره اموزش دیجیتال مارکتینگ افراد می تواند هر آنچه که نیاز دارند را یادبگیرند.

دوره آموزش اینستاگرام

در نگاه اول شاید فکر کنید که اینستاگرام تنها یک فضای سطحی و پراز شوخی است ولی اگر دقیق تر به این موضوع نگاه کنید قطعا متوجه خواهید شد که فرصتی بی نظیر برای درآمدزایی است. افراد زیادی رونق کسب و کارشان را مدیون چنین فضای هستند. در این راستا افرادی هستند که به صورت تخصصی و حرفه ی با این اپلیکیشن آشنایی داشته اند و می توانند دوره های را برگزار کنند که برای کاربران مفید و موثر باشد. 

خوشبختانه فضای اینستاگرام به نحوه ی شده است که شما می توانید در دنیای مجازی با هر کسب و کاری که دارید برای خودتان تبلیغ کنید البته اگر قرار است که شما در این راستا موفق باشید باید به صورت حرفه ی اینستاگرام را یاد بگیرید که در دوره آموزش اینستاگرام توسط دکتر بهزاد حسین عباسی شما به صورت جامع می توانید به اموزش اینستاگرام بپردازید و با تمام فوت و فن های اینستاگرام آشنا شوید.

دوره آموزش اینستاگرام که توسط دکتر بهزاد حسین عباسی برگزار می شود، حول محور بازاریابی اینستاگرامی و مارکتینگ در شبکه اجتماعی اینستاگرام است و این دوره شامل سرفصل های اهمیت بازاریابی در اینستاگرام بخصوص در ایران، ساخت و بهینه سازی پروفایل اینستاگرام، انتخاب نام و Username، انتخاب عکس مناسب، نوشتن بیوگرافی مناسب، نوشتن Call to Action و قراردادن لینک مناسب، تنظیمات و امکانات اینستاگرام، اکانت بیزینسی ، تولید محتوا، کاربرد اینستاگرام، معرفی انواع محتوا برای اینستاگرام، تولید محتوا برای اینستاگرام، بهترین پستها، زمان ارسال پست، افزایش فالوور در اینستاگرام، هشتگها، تبلیغات، شرکت های تبلیغاتی خوب هستند یا خیر، اینفلوئنسرها، رهایی از بلاک شدن، سایتهای های ارسال پست اتوماتیک، ربات ها، ابزارهای تولید محتوا و کمکی آمار دهنده، مدل هایی که فالوورها را به صورت ویروسی افزایش می دهد، نرم افزارهای یاری کننده فعالان اینستاگرام، داشتن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، تبدیل مخاطبین اینستاگرام به مشتریان، ابزارهای اینستاگرام، استفاده از قدرت اینستاگرام برای افزایش لیست ایمیل شما، تقویت راهبرد رسانه های اجتماعی، کمپین اجتماعی احساسی میشود.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره آموزشهای دیجیتال مارکتینگ می توانید به آدرس وب سایت http://behzadabbasi.ir  مراجعه نمایید.

کد خبر 559701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha