هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری امروز پنجشنبه یکم آبان در استان کرمان افتتاح شد.

مسكن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آیین افتتاح هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری در شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه تحقق این وعده را از دیار سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود افزود: عملیات اجرایی ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد در سراسر کشور در بافت های فرسوده از سال ۹۷ آغاز شده بود که امروز به بهره برداری می‌رسد.

محمود محمودزاده اظهار کرد: این ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد برای ۳۳ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده و بیش از پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش اقتصادی پروژه است که یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آن آورده دولت در قالب زمین و حدود چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان آورده مردم در قالب هزینه‌های ساخت و خدمات این پروژه بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این واحدها از انتهای سال ۹۷ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: امروز یکهزار و ۱۱۶ واحد مسکن مهر در سیرجان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز گفت: امروز در مجموع ۲ هزار و ۸۳۶ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن و مسکن مهر و با مجموع اعتبار یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در استان کرمان افتتاح می‌شود.

علی حاجی زاده افزود: همچنین برای احداث چهار هزار و ۲۹ واحد به صورت گروهی و تعاونی به واجدان شرایط در قالب طرح اقدام ملی مسکن زمین واگذار می‌شود.

وی بیان کرد: آماده سازی ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی نیز با اعتبار بالغ بر ۱۰۶ میلیارد ریال برای طرح اقدام ملی مسکن انجام و به زودی به اتمام می‌رسد و عملیات آماده سازی ۱۴۰ هکتار از اراضی تخصیصی به طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از یک هزار و ۷۲۰ واحد مسکونی مهر تصریح کرد: سه هزار و ۶۶۴ نفر از واجدان شرایط در استان کرمان به پروژه های طرح اقدام ملی مسکن معرفی می‌شوند.

آیین افتتاح واگذاری زمین برای عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور همزمان با افتتاح ۴۰هزار و ۱۸۰ واحد مسکن مهر از طریق وئدیوکنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

کد خبر 559368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha