با مرگ اسرارآمیز یک زن در پایتخت، تحقیقات برای کشف راز این حادثه آغاز شده است.

قتل

به‌ گزارش همشهری آنلاین، چند روز پیش گزارش مرگ اسرارآمیز زنی به قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. متوفی زنی جوان بود که به‌دلیل وخامت حالش در بیمارستانی بستری شده اما تلاش پزشکان برای نجات او بی‌فایده بود و زن جوان جانش را از دست داد.

در این شرایط قاضی دستور انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ مشخص شود. پزشکان بیمارستان احتمال می‌دادند که مرگ زن جوان به‌دلیل مسمومیت است. این در حالی بود که روی گردن و صورت قربانی آثار کبودی و ضرب و جرح نیز دیده می‌شد.

در ادامه مأموران به تحقیق از شوهر این زن پرداختند و او گفت: شب حادثه همسرم اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرد و همین مسئله به قیمت از دست دادن جانش تمام‌شده است. اما مادر متوفی، دامادش را در مرگ دخترش مقصر می‌دانست. این زن پس از حضور در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران از دامادش شکایت کرد و به بازپرس غلامی گفت: دامادم مدت‌ها بود که با دخترم اختلاف داشت و هر بار که با یکدیگر درگیر می‌شدند، دخترم را به‌شدت کتک می‌زد. من به‌دلیل اینکه دامادم بداخلاق بود، کمتر به خانه‌شان می‌رفتم. با این حال بارها از دخترم شنیده بودم که با شوهرش اختلافات شدیدی دارد و از زندگی با او خسته شده است. دامادم مدعی شده که دخترم مشروب مصرف کرده است اما دروغ است و من مطمئنم که او در این ماجرا نقش دارد. او حتی چندین ساعت بعد از انتقال دخترم به بیمارستان موضوع را به من اطلاع داد.

با این شکایت، بازپرس جنایی دستور تحقیقات را در این خصوص صادر کرد تا اسرار مرگ زن جوان فاش شود.

کد خبر 559276

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha