رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر به بدحجابان در فضای مجازی هشدار داد.

اینستاگرام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار علی ذوالقدر در این همایش ابتدا با تشریح طرح‌های ناظری که برای اماکن عمومی، خودروها و صنوف پیش‌بینی شده است، گفت: رویکرد گشت‌های انتظامی ایجابی است. ابتدا به افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر و آنها را برای مشاوره به مراکز پلیس انتقال می‌دهند. به افرادی که در خودرو حجاب را رعایت نمی‌کنند هم با ارسال پیامک تذکر داده می‌شود.

ذوالقدر در ادامه از انجام نظارت‌هایی در مورد حجاب در فضای مجازی سخن گفت و افزود: در فضای مجازی هم کسانی که ناخواسته حجاب را رعایت نکنند به پلیس فراخوانده می‌شوند و در بیشتر موارد بعد از تذکر پلیس به این افراد دیگر این اقدام خود را در فضای مجازی تکرار نمی‌کنند.

او گفت: کسانی هم که مجرم هستند و با تشکیل باند اقدام به فساد می‌کنند آنها را زیر نظر داریم و اقدامات لازم را درخصوص آنها انجام می‌دهیم.

کد خبر 558982

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 20
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    29 4
    ای کاش برای گرانی هم اینقدر نظارت دقیق میشد و برای گران فروشان و متخلفان، پیامک ارسال می کردند.
  • شهروند IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    31 10
    بابا دست بردارین از سر مردم. شما فقط پول میگیرین که تو زندگی مردم دخالت کنین؟ تو این کشور هیچ مشکلی وجود نداره که نیاز به حل داشته باشه؟ فقط موی زنان مشکل مملکته؟ آقا جان شما توان حل مشکلات اساسی کشور رو ندارین برا خودتون مشکل میتراشین بیکار نباشین. مردم چه کناهی کردن. آخه شما که ظاهرا از دین دم میزنین در خود قران آمده" لا اکراه فی الدین" شما از خدا هم خداترید؟ خیر شما مغرض و دین فروشید. تظاهر به دین وسیله کاسبی و حفظ مناصبتان است.