سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان ‌شرقی گفت: توزیع مویرگی روغن نباتی خوراکی در نقاط مختلف استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

روغن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامعلی راستی افزود: از ۲ روز قبل، عملیات توزیع از طریق نمایندگی‌های فروش و پخش روغن نباتی در استان شروع شده و بر اساس سهمیه اعلامی از سوی مرکز، این پروسه تا تنظیم کامل بازار ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در مرحله نخست، ۸۰۰ تن روغن نباتی توزیع شده و در مراحل بعدی، این رقم به هزار و ۱۴۰۰ تن خواهد رسید که به این ترتیب، می‌توان تا حد زیادی کمبود این کالای اساسی را در استان جبران کرد تا آرامش روانی به جامعه بازگردد.

راستی کمبود روغن نباتی در آذربایجان شرقی را مساله‌ای سراسری دانست و ادامه داد: تعدادی از واحدهای تولیدی در این حوزه مشکل مواد اولیه دارند که با مساعدت‌های دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت این مشکل نیز در حال برطرف شدن است. بدون تردید در حوزه روغن نباتی  تا چند روز آینده در استان و در بخش توزیع خانواری مشکلی وجود نخواهد داشت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی درباره قیمت روغن نباتی خوراکی نیز گفت: قیمت این محصول بر اساس قیمت‌های مصوب ستاد تنطیم بازار بوده که بر روی حلبی‌ها درج شده است و هر گونه اخذ مبلغ اضافی از مردم توسط عوامل توزیع و پخش خلاف قانون است و با متخلفان به‌شدت برخورد می‌شود.

کد خبر 558824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha