کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای بیشتر نقاط کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر سه‌شنبه و روز چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل بارش باران همراه با وزش باد آغاز می‌گردد.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، وی ضمن اشاره به اینکه این مناطق با کاهش نسبی دما همراه هستند، افزود: دریای خزر با توجه به این شرایط مواج و متلاطم است.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه در سواحل شرقی دریای خزر و ارتفاعات شمالی استان خراسان شمالی بارش‌ها به صورت پراکنده رخ می‌دهد و روز پنجشنبه مناطق شمال شرق کشور کاهش نسبی دما دارند.

 رفیعی افزود: طی ۳ روز آینده برای بخش‌هایی از سیستان ‌و بلوچستان و شرق استان‌های کرمان و هرمزگان وزش باد شدید و گاهی گرد ‌و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت آب ‌و هوایی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و در بعضی ساعات غبار محلی دارد و حداکثر دما امروز در پایتخت ۲۴ درجه است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دما دارد و حداقل دمای آن به ۱۱ درجه بالای صفر می‌رسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز سردترین مرکز استان شهرکرد با دمای حداقل ۴ درجه زیر صفر و بعد از آن همدان و کرمان با دمای یک درجه زیر صفر ثبت شده ‌است و گرم‌ترین مرکز استان دیروز بندرعباس با دمای حداکثر ۳۷ درجه سانتی‌گراد بوده ‌است.

کد خبر 558404

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha