عطاءالله مهاجرانی در یک توییت به طرح استیضاح روحانی که توسط مجتبی ذوالنوری مطرح شده بود، واکنش نشان داد و نوشت: بدیهی است طرح استیضاح رئیس جمهور هیاهوست. از ٤٤ امضاء ١١ نفر امضای خود را پس گرفته‌اند. دست کم به ٩٦ امضاء نیاز است.

مهاجرانی

به گزارش همشهری آنلاین، عطاءالله مهاجرانی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «بدیهی است طرح استیضاح رئیس جمهور هیاهوست. از ٤٤ امضاء ١١ نفر امضای خود را پس گرفته اند. دست کم به ٩٦ امضاء نیاز است. رای به استیضاح هم به رأی دو سوم نمایندگان نیاز دارد. مثل استیضاح وزیر نیست که اکثریت مطلق لازم است. تا بخواهند به ٩٦ امضاء برسند. نوبت بحث بودجه است و فرصت تمام!»

وی ادامه داد: «اگر به هر دلیل استیضاح از جیب ذوالنور، روی میز قالیباف قرار گیرد و مطرح شود. فرصتی برای مجلس و روحانی خواهد بود تا درباره مهمترین مسائل کشور بحث کنند. به عنوان تجربه ممتاز استیضاحم در مجلس را تجربه ای ماندگار می دانم، از استیضاح کنندگان ممنونم. درود بر کارگردان و مباشران!»

کد خبر 558275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 129
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    مهاحرانی تو بهتره سکوت کنی و از مدنیتی که در لندن است، لذت ببری. آخه مرد حسابی اگر دلت در ایران بود، که کوچ نمی کردی نمی رفتی لندن نشین بشی!
  • محمد TR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    واقعا" این آقای مهاجرانی چرا خجالت نمیکشه ، تا کی میخای با اون خنده مسخره خودت رو تو صحنه نگه داری ؟ بی بی سی چقدر روی تو سرمایه گذاری کرده؟