فهرست هفتگی جدید نشریه نیویورک‌تایمز در بخش رمان‌های جلد سخت درحالی معرفی شد که نام آثار جدیدی همچون رمان «الین هیلدربرند» و سه نویسنده دیگر در آن به چشم می‌خورد.

الین هیلدربرند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رتبه نخست فهرست هفتگی رمان‌های پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز در بخش جلد سخت همچنان به «بازگشت» اثر «نیکولاس اسپارکس» اختصاص یافته است. «اسپارکس» در این رمان داستان پزشکی را روایت می‌کند که در نیروی دریایی خدمت می‌کند و پس از بازگشتش از افغانستان به کارولینای شمالی، دو زن زندگی او را تغییر می‌دهند.

«مشکلات در بهشت» رمان جدید «الین هیلدربرند» نویسنده پرفروش آمریکایی  نیز در رتبه دوم قرار گرفت. این رمان آخرین جلد از سه‌گانه این نویسنده است که شامل رمان‌های «زمستان در بهشت» و «در بهشت چه اتفاقی می‌افتد» می‌شود. «دنیا را پشت سر بگذار» نوشته رومان الم که در فهرست نامزدهای نهایی جایزه کتاب ملی آمریکاست از دیگر آثار جدید این فهرست به شمار می‌رود.

«زندگی نامرئی ادی لارو» به قلم «وی.ای. شوآب» در جایگاه چهارم و «محقق» نوشته «تانا فرنچ» در رتبه پنجم قرار دارد. «محقق» داستان یک پلیس سابق شیکاگو را روایت می‌کند که پس از طلاق به  دهکده‌ای ایرلندی، جایی که یک پسر گم شده است نقل مکان می‌کند.

کد خبر 558210

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha