مجموع نظرات: ۲
یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

انواع چیلر تراکمی و سیستم های خنک کننده، واحدهای پردازش حرارت و گرما هستند. این تجهیزات با تأمین آب خنک و سرمایش در تهویه مطبوع می توانند بسیاری از فرآیندهای صنعتی و غیر صنعتی را پوشش دهند. یکی از متداول ترین کاربردهای انواع چیلرهای تراکمی، استفاده از آنها در صنایع غذایی است.

image.png

انواع چیلر تراکمی و سیستم های خنک کننده، واحدهای پردازش حرارت و گرما هستند. این تجهیزات با تأمین آب خنک و سرمایش در تهویه مطبوع می توانند بسیاری از فرآیندهای صنعتی و غیر صنعتی را پوشش دهند. یکی از متداول ترین کاربردهای انواع چیلرهای تراکمی، استفاده از آنها در صنایع غذایی است.

صرفنظر از اینکه برای خنک کردن فرآیندهای صنایع غذایی، بیش از حد روی خنک سازی هزینه می شود، چیلرهای تراکمی مربوط به فرآوری مواد غذایی، یک انتخاب مطمئن و مقرون به صرفه برای سالم بودن و خوشمزه نگه داشتن محصولات غذایی کارخانه هستند.

انواع چیلر تراکمی

  •  چیلر تراکمی آب خنک
  •  چیلر تراکمی هوا خنک

چیلرهای تراکمی

انواع چیلرهای تراکمی با طیف گسترده ظرفیت خنک کنندگی و پیکربندی های سیستم برای نصب در صنایع غذایی و دیگر صنایع توصیه شده اند. به واسطه این تجهیزات، کنترل دقیق دما برای رفع نیازهای تبرید و خنک سازی، امکان پذیر است.

کاربردهای چیلر تراکمی برای فرآوری مواد غذایی

چیلرهای صنعتی مخصوص فرآوری مواد غذایی با خنک کردن فرآیندها از طریق حذف گرما به خنک نگه داشتن مواد غذایی کمک می کنند. این تجهیزات قوی برای انواع خط تولید در کارخانه های تولید و پردازش مواد غذایی و خوراکی ها طراحی شده اند. این کاربردهای را در قسمت زیر مشاهده می کنید:

  •  تهیه پنیر
  •  فرآوری گوشت
  •  تهیه سس
  •  صنایع لبنیات و ماست
  •  تولید بستنی
  •  تهیه شکلات
  •  انواع غذاهای سرد و بسته بندی شده
  •  نوشیدنی ها

مهم ترین مزایای چیلر تراکمی در صنایع غذایی

چیلرهای تراکمی در فرآوری مواد غذایی برای جلوگیری از فساد مواد غذایی ذخیره شده یا در خط تولید، به کار می روند. این تجهیزات، دمای خنک را تأمین و کنترل می کنند. فرآیندهای مختلف خنک سازی توسط چیلر آب خنک و چیلر هواخنک ، چیلرهای صنعتی انجام می گیرند. مدیریت انتقال حرارت با راندمان بالا در این چیلرها به سادگی امکان پذیر است. از این تجهیزات خنک کننده می توان در تمام قسمت های این نوع کارخانه ها استفاده نمود. از تولید گرفته تا بسته بندی و انبار کردن، همگی تحت پوشش قرار دارند.

مجموعه چیلرهای فرآوری مواد غذایی شامل هر دو سیستم هوا خنک و سیستم آب خنک است. چیلرهای فرآوری غذا از نوع هوا خنک از هوای محیط برای از بین بردن گرما برای فرایندهای خنک سازی مواد غذایی استفاده می کنند. این دستگاه ها موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و برای نصب به فضای زیادی نیاز ندارند.چیلرهای آب خنک با استفاده از برج خنک کننده خارجی، گرما را از فرآیندهای غذایی حذف می کنند. این سیستم ها بادوام هستند، بدون سروصدا کار می کنند و دارای مصرف کم می باشند.

خرید چیلر تراکمی از تولید کننده

برای خرید چیلر تراکمی باید به عواملی مانند ظرفیت خنک سازی، ابزار کنترل دما و فشار، توانایی دستگاه در پشتیبانی از یک خط تولید غذایی یا صنعت خاص و البته قیمت چیلر توجه داشته باشید. برخی از انواع چیلرهای صنعتی برای یک کاربرد خاص طراحی شده اند که ممکن است برای صنعت دیگر، قابل استفاده نباید. برای اطلاعات بیشتر باید از کارشناس فروش کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

چیلرهای تراکمی را از تولید کننده بصورت مستقیم، معتبر و با ضمانت خریداری کنید. خدمات گارانتی دستگاه و نصب و پشتیبانی را هم در نظر بگیرید. جهت خرید چیلر های تراکمی مجموعه تهویه آران انرژی را به شما پیشنهاد می کنیم.

کد خبر 558192

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha