مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
۰ نفر

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج اعلام کرد ۱۰۰ واحد صنفی در این شهرستان طی سه روز گذشته اخطار تعطیلی دریافت کردند.

پلمب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غفور قاسم‌پور گفت: نظارت‌ها و گشت‌های مشترک فرمانداری کرج، دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت در کرج تشدید شده و در بازرسی از ۲۰۰ واحد صنفی  در سطح شهر کرج، ۱۰۰ واحد در سه روز اخیر تذکر شفاهی و اخطار کتبی دریافت کرده‌اند. گشت‌های مشترک در سطح شهر کماکان ادامه دارد و از صنوف نیز می‌خواهیم برای حفظ سلامت مردم دستور العمل‌ها را رعایت کنند تا کار به پلمب واحد صنفی منتج نشود.

فرماندار کرج افزود: از صنوفی هم که تابع قوانین و بخشنامه‌ها بوده‌اند مراتب قدردانی را داریم و انتظار می‌رود در موج سوم کرونا نیز مسئولان را برای مدیریت و مقابله با کرونا یاری دهند. اجرای طرح محدودیت سه روزه تردد خودروهای غیربومی در کلانشهر کرج تا ۵۰ درصد ترافیک درون شهری را کاهش داده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا محدودیت‌ها در کرج تدوام خواهد داشت گفت: این طرح سه روزه بوده اما به دلیل مثبت بودن آثار آن بر مدیریت بیماری کرونا پیش بینی می‌شود از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد تدوام محدودیت ترددها به این کلانشهر باشیم.

استان البرز در وضعیت فوق العاده و بحرانی کرونا قرار گرفته و به همین دلیل از سه روز پیش تردد خودروهای غیر بومی به کرج ممنوع شده است.

کد خبر 558088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha