یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
۰ نفر

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس گفت: صید ترال در جنوب استان سیستان و بلوچستان نمادی از فساد است و پیگیری این معضل تا رفع کامل آن از طریق مجاری قانونی ادامه دارد.

صید ترال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، معین‌الدین سعیدی افزود: صید ترال این روزها به یکی از دغدغه‌های اصلی صیادان جنوب استان سیستان و بلوچستان تبدیل شده و رفع کامل آن از طریق مجاری قانونی ادامه دارد. کشتی‌های ترال نباید به ساحل نزدیک شوند و کف‌روبی ساحل توسط ترال‌ها علاوه بر ضررهای جبران‌ناپذیر به محیط زیست، صیادان را هم متضرر می‌کند.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس تصریح کرد: شیلات در این بخش به وظایف خود عمل نکرده و بنده از وزیر کشاورزی و محیط زیست طرح سوال کرده‌ام. برای پیگیری مشکلات صید ترال به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم شکایت کرده‌ام. خوشبختانه قوه قضائیه هم به این مسئله ورود کرده و امیدواریم این معضل هر چه زودتر در منطقه رفع شود.

سعیدی عنوان کرد: بخش زیادی از مردم چابهار و کنارک در زمینه صیادی و انواع فعالیت‌های شیلاتی و مرتبط با آبزیان شاغل هستند، باید مشکلات بخش شیلات و صیادی در این منطقه به طور دقیق احصا و پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکلات در سطح ملی انجام شود.

کد خبر 558061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha